vonapa

Alla inlägg den 10 april 2009

Av J Von Apa - 10 april 2009 20:26

Igår när vi satt hos Marcus så började vi prata om våra bloggar. Jag berättade att jag ska köra dagens nostalgi då jag hade sett intror från Alf. Andreas berättade att han sett snubben som spelar pappan i familjen röka crack och suga kuk på film. Det var så jävla kul och lite surreal.

Av J Von Apa - 10 april 2009 20:22

Gud vad folk har balsamico i sin mat hela tiden.

Av J Von Apa - 10 april 2009 19:32

JAg tror att det kan bli tal om att slänga pastan. För hot för me. Jag ska testa att ha i creme fraice för att stabilisera skit'n.

Av J Von Apa - 10 april 2009 19:25

Lagar mat. Mitt lilla kök tar snart kål på mig! Dessutom spillde jag ner en burk med chilli rakt ner i det kokande vattnet och merparten av chillin blandades med pastan. Spicy pasta liksom.

Av J Von Apa - 10 april 2009 14:53

Minns ni?

Av J Von Apa - 10 april 2009 14:43

Jag blir trött på småungar som tigger godis och pengar, fast till mig kommer det inga. Bra att jag har min ytterdörr väl dold! Det är bara gulligt när man känner kidsen.


http://www.metro.se/2009/04/08/94613/paskkarringens-tid-ar-snart-over/

Av J Von Apa - 10 april 2009 14:40

Idag ska jag slå på stort och steka ett ägg. Det blir min påsklunch! Fast jag ska iof till mormor imorgon på RIKTIG påsklunch. Morbror och hans fru är på besök från Oslo.

Av J Von Apa - 10 april 2009 13:13

PUST! Nu är jag hemma och har hämtat tvätten (5 timmar försent.)

Gårdgens galej var gay på ett pos sätt! Jag åkte till Marcus med min kasse bärs och Ankan, Setareh & Deniz kom också förbi. Vi förkrökade och hade det roling. Jag och S skulle köpa cigg på kiosken nedanför så jag lånade ett par leopardmönstrade tofflor för att fort springa ner till kiosken och sen upp igen. Det var stängt. Vi gick till Vaksaltorg istället. Där var allt också stängt så vigick ner på stan. Ganska jobbigt att gå i tofflor dit. Vi tog taxi tbx!


Jag och Deniz gick sedan till Orchidea. Jag var gubbe och satt i soffan och gaggade och lät ungdommarna dansa men jag hade kul. Ett pucko kom fram och sa att han tagit bort mig från Facebook för att jag är så konstig. Det handlade om att jag skämtat om hans morsa fick jag reda på sen. Haha

Ofta man tar åt sig!


Efterfest hos Arash och upplockning av kläder hos Dena nu på fm. Jag ska bara sitte inne idag: Det är ju så soligt och varmt! Jag hann bara ta två bilder igår. Normalt! Bilden av mig är tagen av Setareh Persson

Ovido - Quiz & Flashcards