vonapa

Alla inlägg den 1 april 2010

Av J Von Apa - 1 april 2010 16:39

Dennis var nyss här. Han hade jobbat och en av hans elever hade bitit och rivit sönder hans armar. Han hade stora bit och rivmärken på hela armarna. Det bör tilläggas att han hade en tröja och tjock jacka över armarna när han blev anfallen! Skönt att de tiderna är förbi för min del. Mitt arbetare inom *stöfu var rätt intesivt med en del fysiska skador även om jag klarade mig från bitmärken. Hört talas om barn (som jag har jobbat med) som bitit loss stora köttstycken från personalens armar och ben. Blivit jagade med gafflar och fått håret bortslitet! Personligen har jag som mest blivit puttad och slagen. Idag blev jag iof helt duschad av 1-årsnys i hela anletet!


Jag & D tog varsin öl och gaggade lite. Han skulle iväg och klippa sig och vi bestämde oss för att ses efteråt. Emmi och Frida skulle också festa. Jag ska fan fråga Frida vad som krävs för att få ett top-job som hon har fått! Lite sugen på miljöombyte och högre lön, även om jag trivs med kidsen & personalen...

Vi får dessutom se om "River" hakar på också. Han ska få sin syndikalistsjal tbx. Idag är ett ypperligt tillfälle att överräcka den.


*stöd till funktionshindrade

Av J Von Apa - 1 april 2010 13:14

Fan! pet society lurade mig! Stod att jag skulle klicka på en knapp för att få spelet i 3D. Gick på't!

Av J Von Apa - 1 april 2010 13:11

Jag har inte gått på ngt alls ännu!

Skönt iaf att redan vara hemma. Hela dagen kommer gå i tvättens tecken. Så ska jag överlämna ett påskägg och få alkohol hemlevererat (glöm inte att bolaget är stängt imorgon, om du ska göra ngt festligt.)

Nu ska jag göra annat! Puzz

Ovido - Quiz & Flashcards