vonapa

Alla inlägg den 29 april 2010

Av J Von Apa - 29 april 2010 22:15

Stackars kissen hoppade upp på varma plattan så att det fräste om tassen. Den var iof lite blöt om den innan men han hoppade bra ändå! Han satte sig en stund och slickade sin ömma tassi och sen blev det full fart igen!


Förresten, någon hysteri inför valborg? Ingen verkar ha några direkta planer. Jag vill träffa så många. Orkar man gå runt i hela Uppis för att träffa alla kära vänner? Valborg är ju en tid då man träffar gamla och nya polare. Jag ska iaf till Elisabeth efter jobbet och Raz kommer dit med. Sen vill jag självklart träffa Setareh, Ankan x2 mfl.  Imorgon lär det inte bli något bloggande för min del (men man vet ju aldrig)

Nu ska jag kolla SMHI...

Ser ut att bli varmt, men det där lilla molnet på kartan över Uppsala ser INTE lovande ut. Jag såg inga droppar i det iaf så det var ju bra...

Av J Von Apa - 29 april 2010 10:23

Gårdagen var mycket trivsam, även om mina bordsgrannar (min syster borträknat) var rätt torra. Fina tal och go' mat. Dom där quornbiffarna är ju alltid ett säkert kort   

Lite dans, mycket vin, trevlig släkt, kristaller, kavajer och nu en lagom bakfylla. Snart iväg till jobbet men först ska jag nog köpa en handbörjare


En av de trevligare bordsdamerna, min kusin & en vegtant

  Dr. Alle & Pauli

  Kusin & hennes karl samt något utvecklingsstört åsnesto  

Ovido - Quiz & Flashcards