vonapa

Alla inlägg den 22 april 2010

Av J Von Apa - 22 april 2010 18:56

Guuud! Jag hade 80 pix så jag tänkte "Går och köper pizza & snus".

Jag går in på Sommaros fabulösa pizzeria och inhandlar en god pizzajävel. Gubben sa att den gick på 65 spänn! Vad hände med förtiokronorspizzorna? WTF! Det var för sent eftersom han fort kavlat ut pizzan och smetat på tomatsås. Jag tackade och inväntade. Jag hade ju EN snus kvar. Den får jag suga på hela dagen imorgon när jag jobbar tänkte jag. Väl hemma letade jag som besatt efter någon gammal dosa med några bortglömda stackars prillor och vad fann jag om inte en helt oöppnad dosa underbara Göteborgs rapé! Min morgondag är räddad! Jag älskar verkligen mig själv när jag hamstrar som en gammal gubbjävel!

Av J Von Apa - 22 april 2010 18:16

Köpa snus, hämta tvätt, kolla TV, laga mat och lägga mig astidigt. Allt detta i ett helvetes aprilväder! Imorgon är det fredag! Ska upp i ottan och hämta upp tvätten som fått hänga över natta och sen iväg och joddla skiten ur mig! Efter jobbet blir det middag hos kollega och sedan Selma! Bäst att vara utvilad!

Nu får jag sluta köpa massa lyxlådor i Pet society. Kostar 30 spänn för 20 petcoins (IRL) Man betalar med mobilen. Det här börjar bli en besatthet!


+: Nästan alla utvecklingssamtal är slut. Jag får dessutom en del komp för det!

-: Det här jävla aprilvädret och stökigheten! Hoppas på en fin valborg!

Av J Von Apa - 22 april 2010 06:54

Hej kattbloggen   

Tror verkligen katter att det går fortare att få mat om man springer framför ens fötter? De försöker stryka sig mot ens tår när man går mot köket? Vill de att man ska ramla, bryta nacken och dö så att de kan äta upp ens kadaver? (de kan ju öppna dörrar.) De verkar ju inte lika intresserade av en när matskålarna är fulla. Åh! Jag har sagt det förr och säger det igen:


ÅSNEPUFFAR!

Ovido - Quiz & Flashcards