vonapa

Alla inlägg den 20 april 2010

7F

Av J Von Apa - 20 april 2010 20:53

SÅ kul att kolla på gamla högstadiekamraters facebooksidor. Det känns NÄSTAN som att jag spionerar på alla småbarnsföräldrar med fula ungar, fruar och män! Jag bävar iof inför den dagen vi ska återförenas på någon töntig sammankomst i Tunabergsskolans aula (om det blir så.) Det finns typ 2 pers jag kan tänka mig att träffa därifrån. Jag gick i en riktig bondklass och de verkar inte ha förändrats särskilt mycket på alla dessa år. Jag väntar med skräckblandad förtjusning på en inbjudan!

Av J Von Apa - 20 april 2010 19:11

En av katterna har käkat upp min laddare... Jävligt tur att jag kan ladda telefonen i datorn! Hoppas bara att det funkar! Tror dock inte att det laddar så bra då jag har ett svagt minne av att jag laddade den i datorn igår :/

Det var på gränsen att batterierna i telefonen dog idag så jag fick ha telefonen avstängd mestadels på jobbet. Hade 2 röstsamtal från Fiolen och ett missat samtal (de behöver min hjälp, trots att jag sagt att jag inte är intresserad av att jobba extra längre). Nåväl,  Jag måste köra sms-biljetter tills min cykel är lagad. Walla walla

Ovido - Quiz & Flashcards