vonapa

Alla inlägg den 14 april 2010

Av J Von Apa - 14 april 2010 22:05

Jag ska ALDRIG mer underskatta en cykelreparatör (inte för att jag någonsin har gjort det).

Jag försökte laga punkteringen, men det blev bara sämra. MAN MÅSTE JU SKRUVA BORT HELA JÄVLA BAKHJULET JU! Fy fan vilket slitgöra! Jag lyckades självklart inte med detta karlgöra! Jag får ringa Cami imorgon och be om hans expertishjälp! Hur fan ska jag forsla cykelskrället med sladderhjul från mig till Floggan? FAN VILKA JÄVLA PROBLEM!!!

Det här betyder att jag måste åka busshelvetet imorgon (om jag inte promenerar)

T R O L I G T !

Av J Von Apa - 14 april 2010 16:50

Bakdäcket var helt platt när jag skulle åka hem :(

Gick till macken och pumpade upp. Fan! Köpte däckplåster och hoppas att jag kan ta mig till jobbet och laga skrället där imorgon...

Av J Von Apa - 14 april 2010 06:05

- Jag har ont i örat.

+ Sneglar ut och redan blått!

- Måste städa

+ Bajs i lådan

- Lite pengar kvar

+ Snus kvar

- Börja astidigt/öppna

+ Cykla

Ovido - Quiz & Flashcards