vonapa

Alla inlägg den 4 april 2010

Av J Von Apa - 4 april 2010 19:10

Släktlunchen var mkt trivsam även om jag (som vanligt) fick förklara varför jag inte äter kött walla walla. Jag blev lite trött av rödvin men annars var det trevligt!

Jag är sugen på I-phone och alla roliga applikationer. En rolig var föråldringsapplikationen. Så här kommer iag jag se ut om 5 år...

 

Av J Von Apa - 4 april 2010 12:17

Jag blir vansinnig på kissar ibland! Så fort jag vaknar så börjar den ena jama som en iddi. Den kutar framför mig så att jag håller på att snubbla på den och när jag ska sätta mig så lägger han sig direkt under min röv! Vill Kishmish ta livet av sig så är han på riktigt god väg! Han sitter utanför toadörren när jag duschar och skrapar på dörren som om det skulle finnas 20 hungriga Rottweilers i rummet intill, redo att sluka honom! Jag har ebjudit utgång, mat och vatten finns och lådan är ren. Jag tror bara att han är lite pucko och ska ha 100% uppmärksamhet.

Snart kommer iaf pappa och hämtar mig. Vi ska på påsklunch(isch) i Österbybruk (Ska läsas med grov norduppländsk dialekt) Det blir väll kött med räksallad och blodgratinerade potatisar. I min familj har det aldrig funnits en vegetarian så vitt jag vet och argument mot vegetarianism än för väger tyngre i Vonapa klanen.

-Men vi har ätit kött sen stenåldern (skall läsas med grov latinodialekt)

-Men tänk på alla stackars kor som du äter upp maten för (skall läsas med norsk dialekt.)

Jag hoppas det finns ngn trevlig sallad. Sällskap finns ju och det räcker långt!

Ovido - Quiz & Flashcards