vonapa

Alla inlägg den 26 april 2010

Av J Von Apa - 26 april 2010 23:49

Att genom media skrämmas utav hemska influensor, kriminella gäng, mördarhundar som suktar efter barnablod, world of warcraft, afrikanska bin och börskrascher är vi väll alla vana vid, men att vi måste skydda oss från utomjordingar får mig verkligen att brista ut i skratt! Denna varning kommer från en erkänd forskare som vill att vi i så stor mån som möjligt ska gömma oss för varelser från yttre rymden som vill utplåna vår planet.

Är vi inte tillräckligt bra på att göra det själva?

WTF!

 

Av J Von Apa - 26 april 2010 22:04

Det doftade popcorn i hela lägenheten! Finns det någon godare doft så säg? Jag messade syster och tiggde. Jag fick en påse plus en chokla' kaka som jag goffade i mig framför svenska hollywoodfruar. Fan, jag tror Maria Montazami är min nya idol!

:D

Av J Von Apa - 26 april 2010 19:54

Hemma med en nylagad cykel! Så härligt!!!

Av J Von Apa - 26 april 2010 07:54

Mitt ansikte ser helt massakrerat ut av vuxenacne och kattklös! När klockan ringde imorse trodde jag fan att det var en hemsk mardröm! Sneglar ut och det ser grått ut plus att jag måste åka buss och kommer inte hem förrän 20.00 ikväll... Hoppas att den här veckan går lika fort som förra!

Ovido - Quiz & Flashcards