vonapa

Alla inlägg den 11 april 2010

Av J Von Apa - 11 april 2010 13:30

-Vill du ligga?

-Nä vadårå?

-Min kompis har träffat en bög som vill det

-...


Det verkar som att folk tror att bara för att man "spelar i det andra laget" så vill man knulla hela tiden. Spelar iiingen roll att man inte känner människan i fråga. Det är som att säga att alla killar älskar fotboll och att alla tjejer avgudar smink, för så är det väll? Bögar älskar att knulla och flator hatar rakhyvlar och älskar herrfrisyrer. Bögars liv baseras på jakten efter knull. Inga problem att hans pök är vidrig eller en totalt främmande människa som inte har några som helst gemensamma intressen (förutom K.) Att skriva in ett nytt namn i sin lilla bok är vad som räknas.

 

Av J Von Apa - 11 april 2010 12:43

Undrar om jag ska gå/ta bussen till jobbet och hämta min cykel idag eller åka buss imorgon och trängas med barn som kommit tbx efter påsklov dvs ännu mer kackel tidigt på morgonen... Svårt val.

Nu ska jag göra en riktig festmåltid *Korv med spagetti*

Av J Von Apa - 11 april 2010 00:00

 

Var just på en mkt bra föreställning på Stadsteatern med Paulina. Vi såg Lauri Anderson. Föreställningen var verkligen asbra. Många nya tankar bubblade upp! Det var både en  musikalisk föreställning med fiolspel och bilder kombinerat med hennes berättelser som var både roliga och gripande. Efteråt gick jag och P till KB och käkade och tog varsin öl. Tack snälla, rara kusin för en underbar lördagskväll. Jag känner mig mycket kulturell just nu!


Utpumpad och hemma tar det inte lång stund förrän jag får ett sms från min mutakhallifsyrra som vill att jag öppnar hennes dör då hon har låst in sig. Jag letar överallt efter min skruvmejsel för att skruva loss mitt handtag, ge henne det och sedan skruva fast det igen. Hittade det inte. Hon sa sedan att det inte behövs ngn skruvmejsel. Det räcker med att komma in i hennes vardagsrum och sätta i handtaget aom ligger på andra sidan dörren. Det hade fallit av och låg på golvet i hennes sovrum. Jag är på väg att gå in, men då passade det inte. WTF!

-Då får du ta fönstervägen och göra det själv *sur bror*

Klockan är liksom 12 på natten. Orka starta ngt jäkla dörrprojekt när hon har tid.

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på animalplanet!

(Undrar förresten när hon ska hämta sin kisse?)

Ja ,g börjar tycka att han är mkt mysig. Kastrera honom så kan jag ta'n!



Snäll kusin

 

Ovido - Quiz & Flashcards