vonapa

Alla inlägg den 24 april 2010

Av J Von Apa - 24 april 2010 14:27

Jag är verkligen bakis som en madda facker!

Gårdagen var fin! Jag var först hos Lotta och åt asgod gratäng. Annan kollega var också med. Sen drog jag till Marcus och drack upp mina öl. Jag & Setareh drog till Selma. Där var det halvkul. En jävla fittvakt jiddrade och så skulle jag snacka med honom tyckte en annan vakt. Asdålig stämning! Jag drog med Setareh till Palle och sen efterfest. Jag TROR att jag gjorde bort mig extremt mkt, men jag minns inte riktigt (hehe)

Nåväl, nu har jag lämnat min cykel i Flogsta med en Jesus christ man. Det var rätt svårt och jobbigt att pressa in cykeln i pappas bil.

Usch känns som att jag fortfarande är full. Får läsa igenom det här inlägget senare. Nu ska jag svulla!

Ovido - Quiz & Flashcards