vonapa

Alla inlägg den 15 april 2010

Av J Von Apa - 15 april 2010 21:12

"Vi ser ingen större hotbild just nu"

Det där just nu tycker jag låter lite creepy

Jag talar naturligtvis om att hela norra Europa snart kommer att bäddas in av ett tjockt täcke utav tjock aska från den isländska vulkanen Tungur knivur.

 


Av J Von Apa - 15 april 2010 20:40

Ursäkta att jag tjatar om mina katter hela tiden! jag vet hur irriterande det är att läsa om det men jag måste bara berätta att Elis nu kan öppna dörrar. Jag kan alltså inte stänga in mig på mitt rum. De ska nämligen alltid vara vid min sida som två skuggor dom där markattorna! Kishmish har funnit sitt favoritställe, nämligen nedersta facket i frysen (som nu är tomt.) Bara en ask fryst basilika finns där nu. Han kutar in i den så fort jag öppnar och flera gånger har jag nästan inte sett honom pila in där. Stängde för att avskräcka honom (5 sek) och när jag öppnade så hade han lagt sig bekvämt till rätta för att myza. Jävla åsnepuffar jag har att göra med!

Av J Von Apa - 15 april 2010 17:19

Katterna är kräsna. De vill bara ha blötmat och den gamla sorten duger INTE längre!

Ha det bra / Kattbloggen

Ovido - Quiz & Flashcards