vonapa

Alla inlägg under april 2009

Av J Von Apa - 8 april 2009 12:42

Jag ska inte hymla om att jag då & då släpper en fis. Om jag ibland känner ett stort behov av att släppa väder in public/på jobbet så kniper jag och går in på någon toalett. Jag har en person (lärare) på skolan som inte verkar bry sig om att han jobbar med andra människor. Jag gick just igenom hans vidriga fisdimma! Första gången för ca 2 veckor sedan när han fes i korridåren så sa han det och skrattade. Stanken var outhärdlig! Två tanter som jobbar här stannade upp efter ett tag och undrade om det var fel på avloppet, varpå jag berättade hur det egentligen låg till...

INTE ok!

Av J Von Apa - 8 april 2009 05:47

Det är ju fanimej bedrövligt att varenda onsdag så hoppar jag ur sängen skräckslagen över att ha försovit mig. En vacker dag kommer jag att göra det! Det suger att man ska behöva öppna själv. Usch, tänk vad pinsamt att komma typ 20 min sent. Föräldrar står och trampar och har missat sina tåg etc. Den dagen den sorgen.

Av J Von Apa - 7 april 2009 21:51

Folk är dåliga på att länka andras bloggar från sina sidor. Gud vad jag klagar på folk hela tiden! För det mesta är folk snälla. Heja folk!

Av J Von Apa - 7 april 2009 21:47

Dessutom såg jag att en ovänn har lagt en röst på omröstningen över besökare. Jag undrar vem det kan vara. Kan det vara svamphatten Möglie?

Av J Von Apa - 7 april 2009 21:44

Omad jerus hamombo

Bishort tobi tomombo

Sheitan peri redulesh

Sikir siker to konesh

Maderafr gaft

Oh me rafti to konam!


Den versen är bäst, men tyvärr betyder den tydligen ingenting, men för er alla som talar irani känner säkert igen några av orden iaf. Det var nån kurdbrud som lärde mig den ramsan för över tio år sedan.

Av J Von Apa - 7 april 2009 18:29

Någon mer som försöker logga in på Facebook?


"Kontot ej tillgängligt

Ditt konto är inte tillgängligt just nu på grund av uppdateringar av webbplatsen. Det borde bli tillgängligt igen inom ett par timmar. Vi ber om ursäkt för detta."


Men vafalls!


Av J Von Apa - 7 april 2009 18:18

Något av det värsta som finns är när man ser någon någonstans, en person som man verkligen inte vill prata med så man tittar bort, typ in i ett skyltfönster, eller smiter in i någon butik man aldrig skulle sätta sin fot i. Detta hände mig idag. Det finns en snubbe som är så sjuuukt översocial och då menar jag S J U K T. Han verkar ha någon blandning av grov AD/HD och maniskt beteende. Han satte sig mittemot mig på bussen, men som tur var så satte sig en annan snubbe framför honom precis innan (hans kompis med huvudet fullt av mjäll och en doft som påminde om oduschat skabb.) Jag satt och korigerade mitt huvud efter skabbet som satt framför killen som jag inte ville prata med så att han inte skulle få syn på mig. När jag väl klev av så var jag ju tvungen att säga hej.

-Åh jag såg inte att du satt där! Hur är det? Jag måste kliva av. Ha det bra...

Jag orkade verkligen inte snacka med en sådan person efter en extra jobbig dag på jobbet. 

Av J Von Apa - 7 april 2009 13:34

Vad bra det skulle vara att se hela serier eller långfilmer från Youtube! Orka hyra, köpa eller ladda ner!


http://www.metro.se/2009/04/07/84274/youtube-forhandlar-om-att-fa-visa-lan/

Ovido - Quiz & Flashcards