vonapa

Alla inlägg den 17 april 2009

Av J Von Apa - 17 april 2009 13:38

Portmonäer/plånböcker av olika slag. Gärna med olika knäppningar som kardborr, tryckknapp, dragkedja etc. Hör gärna av dig om du vill donera en!

Av J Von Apa - 17 april 2009 13:31

Usch vad trött jag är. Hela förmiddagen var som en dimma. Dessutom var det öken på Orchidea igår. Drakulina, Elisabeth och jag satt hos mig och förkrökade för att sedan bege oss ned mot stan där vi träffade syster Linda & syster Emilia. På Orchidea drack jag 1/2 öl och resten vatten. Jag förkrökade visst lite för hårt.

Av J Von Apa - 17 april 2009 07:48

Bakis - jobba...

Härlig kombination KORRRRRRRV


Mer info från gårdagen kommer när jag börjat vakna...


Nu ska jag joddla och solbrillorna åker på! Idddddddddie

Ovido - Quiz & Flashcards