vonapa

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Snäll kusin

Av J Von Apa - 11 april 2010 00:00

 

Var just på en mkt bra föreställning på Stadsteatern med Paulina. Vi såg Lauri Anderson. Föreställningen var verkligen asbra. Många nya tankar bubblade upp! Det var både en  musikalisk föreställning med fiolspel och bilder kombinerat med hennes berättelser som var både roliga och gripande. Efteråt gick jag och P till KB och käkade och tog varsin öl. Tack snälla, rara kusin för en underbar lördagskväll. Jag känner mig mycket kulturell just nu!


Utpumpad och hemma tar det inte lång stund förrän jag får ett sms från min mutakhallifsyrra som vill att jag öppnar hennes dör då hon har låst in sig. Jag letar överallt efter min skruvmejsel för att skruva loss mitt handtag, ge henne det och sedan skruva fast det igen. Hittade det inte. Hon sa sedan att det inte behövs ngn skruvmejsel. Det räcker med att komma in i hennes vardagsrum och sätta i handtaget aom ligger på andra sidan dörren. Det hade fallit av och låg på golvet i hennes sovrum. Jag är på väg att gå in, men då passade det inte. WTF!

-Då får du ta fönstervägen och göra det själv *sur bror*

Klockan är liksom 12 på natten. Orka starta ngt jäkla dörrprojekt när hon har tid.

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på animalplanet!

(Undrar förresten när hon ska hämta sin kisse?)

Ja ,g börjar tycka att han är mkt mysig. Kastrera honom så kan jag ta'n!



Snäll kusin

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards