vonapa

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av J Von Apa - 1 mars 2010 22:57

Nu återkommer jag till de där katterna jag har svansandes i min lya. Jag har en fråga; den ena katten jamar på ett traditionellt sätt med en ljus och pipig stämma. Oftast när jag precis har kommit hem eller går på toa. Den andra är mer självständig. Han ligger gärna i närheten, men inte in my mother fucking face. Han nöjer sig med att ligga vid sidan av mig medans den andra ska vara på mig och kela hela tid'n. När den mer självständiga kissen jamar så låter det mer som en mörk och klagande jamning och när han vill kela så tuggar han lätt på mina fingrar. Kan någon fösöka förklara?

Av J Von Apa - 1 mars 2010 21:46

gick in på aftonbladet och möttes av detta:

 

"gött, vad kan han ha för härligt och mörkt
förflutet?
", tänkte jag.


 


wtf?


Det här inlägget har jag snott rakt av från Danielas dagbok. Bättre hyfs har jag inte...

Av J Von Apa - 1 mars 2010 16:31

Jag tog ut komp så jag slapp ha möte idag vilket känns helt ok!

Jag gick förbi Kvarnen och handlade asdyr kattsand! Vita och blå kristaller som hämtade direkt från en juvelerare. Ena katten premiärsket just i den. Den andra kraffsar skeptiskt i den nyrengjorda lådan, men satte sig just! Vilken tur, för jag har hört att om man ändrar kattsand så kan de bli sura. Jag skulle också vilja skita i vita & blå kristaller. Ska nog lägga en kabel i lådan tror jag!

Anledningen till att de var så dyra var för att de inte avsöndrar någon doft av katturin vilket är rätt skönt att slippa.

Nu ska jag njuta av min lediga kväll och bara owna!

Av J Von Apa - 1 mars 2010 07:53

Idag är det vår! Det märks verkligen med tanke på väderleksrapporten med en hysterisk Xynthia som kommer att svepa in över Sverige!

Jag har sovit sådär då jag har asont i ryggen. Dessutom är sportlovet slut, vilket betyder att bussarna åter är fullproppade utav hysteriska & irriterande skolungdomar. Snälla gode Gud, ge mig sommar & en cykel!

Dessutom har vi möte till 17.30 idag   

Snälla gode Gud, låt Xynthia göra så att busstraffiken ställs in vid 16-tiden idag. Närå det blir nog trevligt det där mötet. Vi har ju en del att prata om. Nu ska jag stappla iväg med min ömma rygg. Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards