vonapa

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av J Von Apa - 29 mars 2010 22:59

Det är så kul att titta i sin papperskorg och se vad man har slängt! Här är ett urval av härliga och mindre härliga bilder som jag mer än gärna delar med mig utav!

                                                          

Av J Von Apa - 29 mars 2010 15:59

Jaha så har jag varit på bussupplysningen och meddelat om mitt försvunna kort och så visade jag upp kvittot varpå killen i kassan säger att jag har fel kvitto. Han ville ha det där kvittot som fittorna där lägger in i plastfickan när man köper nytt busskort... Jävla idioter som gör sånt för att få in mer cash! kostar inte Uppsalabuss tillräckligt mycket? Jag är fett sugen på att skaffa cykel för att slippa de där jävla bussresorna! Äckliga teenagers som skrålar, stinkande gubbar och skrikande ungar, allihopa tätt packade som sardiner varje morgon och varje kväll. Jag är iaf på jakt efter en cykel!

JAg köpte även två presenter till min systerson Emanuel som fyller 6 när jag var ner på stan och en sallad som jag ska äta innan mötet. Jag ska nog ringa Oasia & Fredmans och kolla om de fått in mitt kort. Det var troligtvis där jag tappade skit'n... 

Av J Von Apa - 29 mars 2010 07:49

Är det inte typiskt mig att supa bort mitt busskort!? Jag har väll lagt fram det på krogen/gett bort det till nån trevlig herre. Jag hade använt det 2 ggr liksom! 575 spänn nerspolade i toaletten (typ). Jag har iaf kvar kvittot (!) så jag hoppas att jag får ett nytt om jag förklarar vad som har hänt (att jag blev bestulen när jag nykter gick för att donera blod för att sedan gå till banken för att sätta in halva min lön till barncancerfonden.) Man kan iaf hoppas!

Nåväl, hemma klockan 20 ikväll då det är en sån där hääärlig mötesvecka. Jobbveckan blir nog rätt soft iaf då vi bara jobbar halva dagen på tors och ledig fre.

Oj! plikten kallar! *klick*

Ovido - Quiz & Flashcards