vonapa

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av J Von Apa - 10 mars 2010 23:43

Vissa har nicotin, andra amfetamin, koffein, world of warcraft, alcohol, sex, träning (you name it.) Mitt beroende nr.1 är Pet society på Facebook!

 

Av J Von Apa - 10 mars 2010 23:23

Usch! Jag har lite dåligt samvete över kissarna när jag stänger ut dom från mitt sovrum. De kommer springandes när jag går ut och piper sorgsamt när jag stänger in mig för att sova. De vill ju hänga med mig liksom, men jag vill fan inte ha hela sängen marinerad av kattpiss! Den ena katten (Pissniss) har ju helt ogenerat satt sig

och kissat (2 ggr) i min säng när jag själv suttit i den.

De har iaf varandra och massvis med leksaker och ett spännande fönster att titta ut i. Är jag en dålig farfar?


FAST


Nu har jag ju trevligt nytvättade sängkläder! UNDERBART!

Av J Von Apa - 10 mars 2010 21:55

Funderar starkt på att öppna syrrans post (tidningen Elle) och ta oskulden på den. Hon kollar ju ändå aldrig sin post...

Av J Von Apa - 10 mars 2010 16:58

Nu gör jag någonting JÄVLIGT risky, nämligen tvättar på min hyresvärds tvättdag!!! Skrev en snäll lapp och hoppas på det bästa (att han inte är hemma och inte kommer hem under hela kvällen...) man vet aldrig på vilket humör karl'n är på!

Äsch han är en hyvens karl och förstår säkert att det var akut   

Av J Von Apa - 10 mars 2010 16:33

Vansinnet...

Kommer hem och hela fucking jävla sängen är nerpissad. Skickade iväg ett argt SMS till mamma. Jag kokar av ilska. Toaletten rengjord då de "råkat" bajsa på golvet, alla täcken & överkast nertryckta i svarta säckar och kattlådan utflyttad via passag till mitt rum. Åh nu är dom små så härliga och håller på att rasa ner min spegel... Jag har faktiskt inget minne av att det är så förbannat jävla jobbigt med katter.  Kul att stå och tvätta en drös överkast, täcken och lakan PLUS massvis av kläder... Jag blir så trött!!!

Nu får mamma komma på en plan B

Av J Von Apa - 10 mars 2010 06:06

Har inte ätit frukost sen hösten 81 (ja, jag levde faktiskt då.)

Idag åt jag iaf det! Fick fli en macka med tartex. Så avancerad blev den frukosten!

Jag får inte glömma att handla tandkräm idag!

  

Ovido - Quiz & Flashcards