vonapa

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av J Von Apa - 11 mars 2010 21:56

Imorgon har jag blivit bjuden att gå på Tim Burtons nya film "Alice i underlandet" (Höll på att skriva Alice i underlivet.) Visste ni förresten att det faktiskt finns en film som heter så? - Alice i UNDERLIVET! Undrar om man kan se den i 3D också?

 

Efter filmen vill jag öla!

Av J Von Apa - 11 mars 2010 19:59

Kissen har gått vilse i min gigantiskt stora plycshsoffa (4 real)

Den andra sket på golvet BREDVID kattlådan. Vad, vad, VAAAD menas? Ny sand och nyligen rengjord låda har dom ju. Nä, nu får jag sluta irra mig! Fortsätter tvätta istället.

Förresten, Jag gjorde en asgod sås till mina biffar med ris.


1dl vatten

2msk Crème fraîche

Pressad citron

Gräslök


En asgod sallad dessutom med avocado, tomater och hopkraffs av blad.


Dog typ av matorgasm!

Av J Von Apa - 11 mars 2010 13:07

SÅn bitterfitta jag är idag...

Av J Von Apa - 11 mars 2010 06:56

Att vakna av stanken utav kattskit är inget jag rekommenderar någon! Nu är smekmånaden över känns det som och de har visat sina "true colours" *TY MOM*.

Någon som vill sitta kattvakt i ca 2 månader? Kan förekomma stank och stor förbrukningsvara utav tvättsvampar & tvättmedel, men det är det värt! Dom är ju så gologologoooool!

Ovido - Quiz & Flashcards