vonapa

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av J Von Apa - 13 mars 2010 18:00

Schlager hos Anias kollega Tove. Jag får va' med på BIB också. Jag hoppas att Anna B eller Salem vinner men jag tror tyvärr att antingen Timotej, kvartetten som får SD att blekna eller Jöback kommer att vinna...

Av J Von Apa - 13 mars 2010 15:02

Gud, jag drack upp alla mina schlageröl hos Ankan igår och drog sedan ner på stan och träffade Elisabeth. Vi gick först in på Oasia. Jävla wanna-B brats som hängde där. Vi drog vidare till Williams efter protester från E. Efter att ha tagit sig upp på isberget vid Farten så travade vi in. Både på Oasia & W fick jag visa leg! Jag har kommit över strecket då det känns VÄLDIGT trevligt att visa upp mina identifikationshandlingar på krogen *gilla*. Är det inte 18 på Williams??? Jag fyller liksom 30 i augusti. Ser jag ut att vara UNDER 18? Svaret är naturligtvis JA!

Vi satt iaf där och drack öl till stängning. E hamnade i luven på Onkel Fester med blond peruk. Jag åkte hem till katterna. De fick sova i mitt rum till allas glädje då de varit duktiga med kissandet.


Så ett SMS jag fick av en granne:

"Varenda liten jävla glasbit ska upp från gången utanför. Vet inte vem som gjort  detta, men inte jag, inte adde och definitivt inte D... som plockat glas hela morgonen. Nog nu. Förmedla sms till syster om det inte är du. K"


VAAAD mednas? Skriver man ett sånt SMS till sin granne? Vill man inte ha god grannsämja? Visst jag tackar för alla klackskor jag fick (trots att jag typ aldrig går i klackar och speciellt inte när de är 5 stl för små), men jisses.


Anki & Aria (tror jag) Hon har två siameser till.

  Elisabeth

Jag och nya sjalen

 


Ovido - Quiz & Flashcards