vonapa

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av J Von Apa - 6 mars 2010 23:30

Nu alla whiggerläsare ska ni VERKLIGEN få höra den bästa schlagerlåten hittils! Lyssna och bög!!!

Av J Von Apa - 6 mars 2010 23:25

Vad faaan hände med gammal hedelig schlager? (Nu talar vi gammal)

Av J Von Apa - 6 mars 2010 17:47

Det blir kvällens melodi. Andra melodier är de bidrag som ska tävla i andra chansen ikväll. Jag tror att Neo & Alcazar går till final, men jag hoppas på Pauline!

Jag brukar iaf ha EN rätt!

Av J Von Apa - 6 mars 2010 13:23

Är det meningen att jag ska sitta hemma hela jävla helgen med katterna som enda sällskap. Usch! Jag kollade nyss mitt saldo. Inte kul! Ja det får väll bli en tråkig jävla bajshelg!  

Dessutom börjar jag tröttna på att blogga. Känns bara så tråkigt och tröttsamt. GE MIG SOMMAR!!!32lmr

Av J Von Apa - 6 mars 2010 12:15

Mys med sol! Ändå sitter jag inne framför datorn. Jävla åsna. Jag ska nog ta och strstäda hela lägenheten och sedan gå ut en promenad. (Troligt)

Äsch jag sätter igång NU!

Ovido - Quiz & Flashcards