vonapa

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av J Von Apa - 5 mars 2010 21:06

Trotsade den bitande kylan för att gå till kiosken och köpa chips och dricka! Jag hade sånt jävla snasksug & idag är det tamejfaen fredag! Jag märkte att när jag ska skriva ordet "Kul" i ett sms så blev ordet först kuk och sedan lvl. Antar att min mobil registrerar de ord jag använder mest och antar att det är det ordet jag söker...

21.30 ska jag kolla på solsidan. Ett helt ok humorprogram. Bra för att vara svenskt. Den svenska "humoreliten" är fan så jävla tråkiga. Jag syftar då på alla skithumorister som alla verkar älska (Johan Glans, David fucking jävla äckelBatra, och hela Hey baberiba-gänget.) Kolla på't ikväll. Jag lovar att ovanstående skitkomiker INTE är med! Sen ska jag kolla vem som måste lämna let's dance. Inte för att det är kul längre då Gugge åkte förra fredagen...

i

Av J Von Apa - 5 mars 2010 16:14

irri men fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards