vonapa

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av J Von Apa - 4 mars 2010 22:39

Katterna gör sitt allra bästa för att få mig vansinnig! De håller just på att rasera hela lägenheten. Tavlor, böcker duschdraperi & kattsand  i en salig blandning som flyger omkring likt ett klipp hämtat från filmen Poltergeist. De varvar med att klösas, bitas och vara allmänt painiga. Dom ska va' JÄÄÄVLIGT glada över att jag inte äger en laggårdsvägg som jag kan slänga dom i!

Jävligt skön låt i detta filmklipp. Man vill bara owna!



Av J Von Apa - 4 mars 2010 17:34

Jag funderar på rikt att införskaffa mig en sådan ring!

 

f

Av J Von Apa - 4 mars 2010 17:31

Frrrrr...

Av J Von Apa - 4 mars 2010 06:57

Dom där kristallerna var inte så jävla bra som jag trodde. Två dagar i rad har det legat en korv demonstrativt placerad framför lådan. Jag hällde ut alla nerkissade kristaller (i sängen) och la i den gamla vanliga Lidlsanden (i håret.)

Jag hoppas att de blir nöjda. Här ska det inte skitas i kristaller inte! Nä bonnkatter vill hellre ha gammalt dammigt grus. Åh vad jag längtar till vårkanten då katterna är fixade så att jag kan släppa ut dom och de de kan skita i barnens sandlådor. Då slipper jag byta kattsand varannan minut!

Ovido - Quiz & Flashcards