vonapa

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av J Von Apa - 22 mars 2010 16:37

Nu har jag varit upp på kontoret och pratat allvar med min hyresvärd. Det slutade iaf med ett ömsesidigt skratt och att jag ännu en gång lovade att inte ha fester så sent på natten! Nu är det slut på efterfest hos mig! Vi får hitta någon annan person som vi kan terrorisera grannarna hos. Gud så skönt det känns att det är över! Jag fick även ett ryck och dammsög, torkade rent alla ytor och diskade. Jag borde ha ågren mer ofta!


Så bävar jag inför lördagen då jag kommer att vara bakis då vi ska ut och käka på Oasia för att sedan gå på Orchidea dagen innan. Jag har lovat att gå på ett spinningpas till förmån för barncancerfonden. Jag har fan ALDRIG spinnat då jag är livrädd för att spy/skita ner mig. Jag har hört de värsta skräckhistorier om spinningpass! Jag kommer att sitta där på motionscykeln med hjärtklappning och stinka Boris Jeltsin. Wish me good luck!!! Sen ska vi alla från jobbet gå hem till vår chef för att sedan gå ut och äta på nån italiensk restaurang. Trevligt! Jag kanske ska ta en sväng förbi F&S och försöka få upp kondisen till helvetesturen på motionscykeln på lör. *BÄVAR*

 

,,,

Av J Von Apa - 22 mars 2010 16:09

Av J Von Apa - 22 mars 2010 16:01

Fy fan vilken jävla helvetes ågren jag har just nu! Min syster messade mig på jobbet och sa att hyresvärden hade ringt henne och frågat om glasbitarna. Vi har ingen aning om var dom kommer ifrån, men hon nämnde också att han frågat henne om det var hon som spelade ashög musik i söndags klockan 4 på morgonen. Nä, för det var jag! FAN! jag väntar med hjärklappning och ångest på att det ska bulta på min dörr och att jag kommer få en rejäl utskällning/bli vräkt. Vi hade ju ett möte sist på hans kontor om att jag inte får ha fester så sent varpå jag lovade att aldrig mer ha det... Jag tror han nämnde nå¨got om att man faktiskt kan bli vräkt osv.

Ooops! Någon som har en lägenhet över? Jag tror att min sista stund är kommen...

Ovido - Quiz & Flashcards