vonapa

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av J Von Apa - 18 mars 2010 11:11

Jag är verkligen besatt av pet society! Jag har till och med skaffat andra FB-konton så att jag kan skicka grejer till min "main". Är jag beroende? Är det normalt att vara besatt av ett litet djur man spelar med på internet? Typ måste hem i tid för att ta ut pannkakorna ur ugnen så att de inte bränns vid... Jag kanske borde skita i ddr, men då hamnar jag på noll i pengahjulet... GAAAH! VAD VAD VAD SKA JAG GÖRA? haha

  Här ser ni Turpa i ett av rummen...

Av J Von Apa - 18 mars 2010 10:21

Hemma idag med. Har satt på en tvättmaskin och ska snart knata ner till kiosken och handla snus. Guuuuud vad jobbigt! Hoppas Emmi är hemma och vill hänga med ner till sharrahoran. Nu fick jag ett msn-meddelande och det var Emmi. Hon var inte hemma utan i Bälinge. Hoppas hon går med på hemleverans av varor...

Ovido - Quiz & Flashcards