vonapa

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av J Von Apa - 27 mars 2010 17:50

Nu har ångesten lagt sig! Spinningappset är nämligen över och nu ska jag bara nuta av god mat på italiensk restaurang med jobbet.

Jag tog det iaf JÄVLIGT lugnt på cykeln. Min kollega trampade på utav bara helvete. Ett tag trodde jag att jag skulle ge upp. Jag fick så förbannat on i fötterna och röven! När instruktören sa att det var 20 sekunder kvar trodde jag att det var en dröm! Ft fan vad klockan gick långsamt!

Av J Von Apa - 27 mars 2010 12:13

Yo bitches!

Jag är fortfarande full. Det enda jag tänker på är spinning, spinning, pizza, spinning. Fyyy! Gårdagens restaurangbesök var ok. Maten var ok men ingen wow-upplevelse direkt. Orchidea var trevligt. Anzo fick påskägg och jag TROR att mit konto INTE är glad på mig nu... Jag fick också se en livs levande omgjord slida (male to female.) Det var väldigt intressant och hon visade mer än gärna upp alla hål ch kanter på toaletten. Nu ska jag fan äta upp ALLA chips, ostbågar och resorb. Dennis & River är här. Fan! Hoppas vi inte ystade osten igen!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards