vonapa

Alla inlägg den 12 mars 2010

3D

Av J Von Apa - 12 mars 2010 17:59

Hemma efter ett biobesök med Dennis. Filmen var snygg som Burtons filmer brukar vara. Ett klart måste att se, även om jag höll på att somna i filmen. Fick även se filmen i 3D vilket var juste!. Jag köpte även en fin sjal på weekday och tryckte i mig världens äckligaste pizza med burkchampinjoner, burkananas och andra kebabagrönsaker på Jalla, världens äckligaste snabbmatsrestaurang. Snart ska jag till Ankan och dricka nån öl.

Av J Von Apa - 12 mars 2010 07:43

Den där förbannade ringklockan! Jag blir lika korv varje gång den ringer! Jag har satt på den mest harmoniska melodin som finns förprogrammerad på mobilen, men när jag blir väckt av den låter den ändå som *kommer inte på ngt bra*

Så till mina kläder... Köper jag en skjorta i stl M är den för tight och om jag köper en i stl L så är den för stor. Vilka jävla I-landsproblem jag måste stå ut med!

Ovido - Quiz & Flashcards