vonapa

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av J Von Apa - 20 mars 2010 19:48

Jag älskar att hitta ny musik och


jag gjorde just det, nämligen


skeletal family!


Bättre sent än aldrig va?


  Spotify

Av J Von Apa - 20 mars 2010 19:23

Nu svarar inte seg-Dennis. Han har säkert somnat i duschen och här sitter jag med min öl och mitt spotify. Jag gjorde en ny playlist. Lyssna och njut!

Förresten, är inte du också JÄVLIGT trött på "Blue man group?" WTF?

Av J Von Apa - 20 mars 2010 18:45

Du har precis skickat en vibb.
 
Joni säger:
 Mildred?
Elisabeth säger:
 Gösta min vän?
Joni säger:
 Ja
 Ska du joddla eller vill du böga?
 Knåpar på en playlist
Elisabeth säger:
 Ska träna imorg och vill inte rapa rom o cola i rodd maskinen som sist  
Joni säger:
 haha
 Duktig
 Annars är det ju Selma ikväll
Elisabeth säger:
 Vill vara en playlist till mig ? Skulle gärna gå I like men har 50 pix i fickan
Joni säger:
 
Elisabeth säger:

 Ja buuuuuuuuu...

Joni säger:
 Jag har mindre. Hade 500 och jag var puckad och handlade massor av c ps, ostkrokar, avocados, läsk och schampo så hade jag 80 pix kvar!!! Köpte öl för resten och blev fixad på gästlistan. Får hora garderob
Elisabeth säger:
 Haaaaaa va du är roooooli !
Joni säger:
 -_-



Snart kommer Dennis och jag ska nog ta mig en bira snart! Jag är rätt sugen på öl och fest efter isolering i mitt hem. Puss. Bilder och skandalinfo kommer senare!

Av J Von Apa - 20 mars 2010 15:58

Det här är vad jag & Dennis sysslar med hela dagarna när solen lyser och fåglarna kvittrar... Kul att Ana Roxia (Dennis alter ego) fick vara med på ett hörn!

  Mangla, Fonzi & Ana Roxia

Av J Von Apa - 20 mars 2010 12:01

Ni vet den där Annika Östberg som satt inne för mord i USA men efter mycket tjat och gnat och blödiga historier äntligen fick komma till en svensk anstalt, har nu fått ett tidsbegränsat straff istället för livstids fängelse och kan friges redan nästa år. Hon har uttryckt en önskan om att få jobba på ett hunddagis. Personligen tror jag att hennes karriär kommer att ta större fart än så då det är inne med "freaks" inom media och dessutom är ju milfs & cougars också väldigt populärt och jag har svårt att tro att den trenden försvinner nästa år när hon troligtvis kommer ut i det fria.


Kan dottern till Lars-Inge Svartenbrandt bli en stor mediaprofil tack vare sin faders brottskarriär så är ju det bara en fis i rymden om man jämför med Annikas historia.

Jag skulle föreslå att Annika skulle satsa på en karriär som sveriges farliga milf istället för att rasta gamla pudlar.

 

Ovido - Quiz & Flashcards