vonapa

Alla inlägg under april 2009

Av J Von Apa - 18 april 2009 09:58

Haha jag och Drakulina terrade mina grannar igår. De spelade töntmusik, varpå vi körde samma låt på max och vände högtalarna mot väggen till deras lägenhet. Dessutom diskade vi, lagade mat och skramlade när vi kom hem från Katalin igår. Vi är så pubertala!

Av J Von Apa - 18 april 2009 09:42

Gårdagens partaj var kul! Jag fick äran att umgås med folk som jag tycker  asmycket om! Drakulina, Marcus, Setareh & Ankan (utan inbördes ordning)

Vi pratade om att starta klubb! Jag tyckte att dom skulle fixa allt och att jag skulle vara konstnärlig rådgivare. HAHA! Jag hoppas att det blir av för det behövs verkligen en halal klubb i byn!


Kom gärna med förslag och tips! Vi får se om det blir av dock...

Av J Von Apa - 18 april 2009 01:38

Sagt från utvecklingssamtal: barn älskar bling.

Av J Von Apa - 18 april 2009 01:29

Av J Von Apa - 17 april 2009 19:05

-Kan inte du också skaffa en blogg?

-Nej jag gör ju inget roligt ju.

-Men typ en matblogg

-Så säger du bara för att jag är tjock!

Av J Von Apa - 17 april 2009 18:42

Jag har börjat köra "dagens nostalgi" & "dagens nyheter" men jag ska börja med dagens "WTF". Inlägg från andras bloggar som är ett stort jävla frågetecken. Jag kanske inte kör det varje dag, men när man kollar runt så hittar man rätt mycket wtf-grejer. Specielt wtf-bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards