vonapa

Alla inlägg under februari 2010

Av J Von Apa - 5 februari 2010 07:16

Vågar jag säga det... FREDAG!!!

Der gör absolut INGENTING! Dagen kommer att bli hård som igår med skrik och bus men det gör helgen bara mer halal! På onsdag har jag en till inskolning. Hade jag inte gråa hår innan så lär jag få det 2010! Ok, jag har faktiskt några grå hårstrån i skallen, men de går att rycka än så länge... De fick jag när jag började jobba på min nuvarande arbetsplats, men jag måste säga att jag trivs jättebra! Bra kollegor och oftast snälla & duktiga kids!

Nu ska jag hämta tvätt och bege mig.

Av J Von Apa - 4 februari 2010 13:13

Åh nu har jag tagit ett lån och är även jag en i skaran (men jag tänkte betala tillbaka...) Nu ska här ätas och drickas!

Ska nog unna mig en stock också.

Av J Von Apa - 4 februari 2010 06:51

 

Det var ju en otroligt svår labyrint det där! Bra att dom fick hjälp, för tänk om dom skulle villa bort sig precis vid utgången!

Gud, jag skulle inte gilla det där spelet som muslim när jag inte ens gillar det som pingstvän!

Av J Von Apa - 3 februari 2010 21:38

CRAZY CAT LADY GAME BOARD


Som blivande kattägare så är det här spelet ett måste!

Av nån anledning kom jag att tänka på två personer när jag fick se det här fina spelet: Mamma & Ankan


  MJAU!  

Av J Von Apa - 3 februari 2010 21:29

Det här klippet är säkert old news för de flesta, men jag som är så gammalmodig av mig såg det först idag och smälte! Gulligaste reklamen ever! Jag ska härmed bara köpa Evians vatten!

Av J Von Apa - 3 februari 2010 21:05

En ansluten till restaurangbesök & bögeri den 26'e.

Nu återstår bara 11!

Förresten, var det fler som hade ett jäkla sjå med bloggplatsen idag? Jag blev nästan mördad då alla mina fans terroriserade mig av abstinens då bloggen var keff!

Ja det var väll det mest givande jag kunde komma på förutom att varma mackor är gott. Finns det veganost som smälter?

Av J Von Apa - 3 februari 2010 16:02

Fan va' gött att klara ett knallrött Q!

Av J Von Apa - 3 februari 2010 05:54

Var det verkligen någon som trodde att "jungfru" Maria var oskuld och blev befruktad av Gudomlige Gud? Klart jäntan var otrogen och för att skona sitt eget liv drog hon värsta rövarhistorian som hennes pantade PV Josef gick på!  Snacket gick på byn och alla andra puckon trodde samma sak, men när väl ungen föddes så var det ingen som trodde att Jesus var messias. (Inga av de lärda iaf.)

Om dessa personer: Jesus, Maria & Josef verkligen har existerat så tror iaf JAG att det var så det gick till. Enligt min mening var Jesus världens mest kända oäkting...

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards