vonapa

Alla inlägg under februari 2010

Av J Von Apa - 18 februari 2010 18:47

Måste bara säga att alla jag känner SUGER på att uppdatera sina bloggar!

Känner du till en bra blogg så får du gärna länka!

Av J Von Apa - 18 februari 2010 06:50

Torsdagar hatar jag också. NÄSTAN mer än onsdagar och vissa måndagar...


MEN IMORGON ÄR DET FREDAG!


Några planer? (Jag har) Det blir barnkalas med piñata, antagligen schlageröl igen och städning! Jag hoppas att jag kan fixa lite cash bara. Jag har försökt med syster, men vissa sms är inte lika roliga att skicka tbx till mig. Mobilen dog säkert (och återuppstod inte förrän min löningsdag).

Nu ska jag iväg och joddla som tusan. Jag har ryktats om att jag måste jobba ensam om jag har lite barn. Hoppas ej...


Av J Von Apa - 17 februari 2010 22:46

Katterna har varit jättemysiga. De har legat på min mage och kurrat och kisat mot mig. Det mest mysiga var nog ändå när Edwin kräktes ner min badrumsmatta. Det var bara att rulla ihop skiten och slänga i soppåsen (mattan alltså). Tack IKEA för era billiga priser! Jag har några fler badrumsmattor så ingen fara på taket!


Nu hör jag en oerhört upprörd Elisabeth Höglund på TV så nu får jag ta och logga av och njuta av hennes hysteria!

Av J Von Apa - 17 februari 2010 16:16

Då busslinjens ordinarie väg var ändrad fick jag stiga av vid kyrkogården. Tror du att jag hittade hem? Jag gick imellan villorna och pulsade i snön som nån jävla lappfarfar och efter mycket om och men så hittade jag ut på rätt väg. (Åsna)

Bra att man går vilse i sina egna hoods!

Av J Von Apa - 17 februari 2010 06:07

RAJRAJRAAAAAAAAAAAAAAAAJ KLOCKAN ÄR SEX OCH JAG ÄR PIGG OCH REDO ATT JODDLA!!1232331!!11??!!! REDO ATT STÅ I KYYYLAAAN!!1232331!!11??!!!

JAG VET ATT JAG KOMMER ATT MISSA BUSSEN, MEN DET ÄR BAAAAARA MYS! VEM HAR DÖTT UTAV LITE FRISK LUFT!!1232331!!11??!!!

UNNA, UNNA, UNNA!!1232331!!11??!!!

Av J Von Apa - 16 februari 2010 19:13

MJAOOO! Du ska inte spela world of töntcraft! Du ska titta och klappa på mig hela kvällen!

 

Av J Von Apa - 16 februari 2010 18:45

Fatta att jag betalade 100 G för att öppna en slot i GB! /rasp

Av J Von Apa - 16 februari 2010 18:00

När jag kom hem så var teven på, vilket betyder att strömavrottet även berörde mitt hushåll...

En av kissarna älskar att gå på mitt tangentbord när jag ska skriva n¨got. Så charmigt   

Nu ska jag värma en färdig paj och göra en enkel sallad. SÅ trött och så ska jag upp igen 5.40 HATAR onsdagar!  Nästan mer än måndagar! 

Ovido - Quiz & Flashcards