vonapa

Alla inlägg under februari 2010

Av J Von Apa - 11 februari 2010 17:14

GUD vad jag skulle vilja ha en självrensande kattlåda!

Finns det någon som har en bra låda med lock att skänka bort?

 

Av J Von Apa - 11 februari 2010 06:58

Det är rätt kul att läsa inlägg från tidigare år. Rätt kul och många gånger rätt pinsamt!

  

(Jag bjöd på det)

Av J Von Apa - 10 februari 2010 20:11

         

Av J Von Apa - 10 februari 2010 17:35

KÖTTKLISTER


(Mums på mackan)

Av J Von Apa - 10 februari 2010 17:28

I   handbörjare!


 

Av J Von Apa - 10 februari 2010 15:54

Idag när jag skulle ta bussen tidigt på morgonen gjorde jag som jag alltid brukar göra vid hållplatsen, nämligen ta en Metro och en 18. I tidningen 18 läste jag om en ung kvinna från Uppsala bosatt i London som hade omkommit i en olycka. Hon hade blivit påkörd i söndags morse vid ett övergångsställe. Av nån sjuk anledning tänkte jag på Mathilda, men det är ju dumt att tänka såna tankar... London är ju Sveriges 5'e största stad om man tänker svenska invånare/stad har jag hört. Efter ett tag fick jag ett SMS från min syster och hon kom med den hemska nyheten att det var Mathilda som var död. Det kändes så sjukt overkligt! Inte för att jag och M var bästa kompisar. Vi hängde en del i somras och hade askul ihop när vi festade och jag har hennes nummer kvar i mobilen. Jag skrev i hennes logg på Facebook: 

Det är så jävla sorgligt att en så ung, rolig och omtyckt tjej som du har gått ur tiden! MAthilda, du kommer aldrig att bli bortglömd ♥

Jag menade varje ord som jag skrev och hon kommer att saknas av så otroligt många!


 RIP MATHILDA 


 


Av J Von Apa - 10 februari 2010 06:05

En sak jag tycker illa om är när folk kallar utvecklingsstörda för mongo. Jag vet att personer med Downs syndrom påminner om mongoler i utseendet, men Mongolerna lackade. Jag själv säger Downare eller 47:or.

Av J Von Apa - 10 februari 2010 05:55

No piss detected. Jag luktade t.o.m på mattan i vardagsrummet. Har fått för mig att sängar is da shit to piss in!

Nu ska jag iaf till jobbet (höll på att skriva hem.) Man är ju där, på jobbet sden mesta av den vakna tiden   

Apropå håret så känns det  som när man gick på lågstadiet och man inte ville visa sin nya frisyr och man gick runt med luva/keps. Lite ovant med så extremkort men snyggt om man stylar det på rätt sätt (dagens styling: handdukstorka och iväg med mössan som plattång.)


Mamma: Jag ger Edwin fler chanser så du behöver inte hämta honom.

Ovido - Quiz & Flashcards