vonapa

Alla inlägg under februari 2010

Av J Von Apa - 13 februari 2010 16:51

Vi får väll se om jag är så synsk som jag utger mig för att vara. Förra veckan hade jag ju rätt på båda artisterna! De som går vidare till Globen av de tävlande ikväll är:


Trumvirvel




4. Highlights & MiSt - Come And Get Me Now



6. Andreas Johnson - We Can Work It Out


(Kom ihåg att ni hörde det från mig först!)


Jag vill även klargöra att dessa artister INTE är mina favoriter, men jag vet hur Svenne röstar. Själv skulle jag helst vilja se Leila K i en vild cha-cha!

Av J Von Apa - 13 februari 2010 10:19

Den här kärringen i Alabama sköt ner några av sina kollegor på ett personalmöte. Anledningen tros vara den att hon inte kynde garanteras en fast tjänst som biologiprofessor på universitetet där hon arbetade. Undrar om hon tror att hon nu kommer att få det? Snarare ett långt fängelsestraff och dödsstraff på det. Jag har bara en sak att säga: Iddi


Självklart är jag inte för dödsstraff. Såna här knasbollar skulle behöva rehab/hab och isolering tills de är 100% tillfriskna. Ibland krävs det nog ett helt liv för det.

 

Av J Von Apa - 12 februari 2010 20:18



Linda Bjerknes

Ena heter i alla fall redan Egon, tror jag....
Carina Krantz
Egon o Greta .....kanske eller är båda hannar....Egon och Stig
Johannes Bjerknez
En heter Edvin men jag vill inte att den ska heta det. Fint namn dock... Kanske behåller det, men PYSEN! Nä... Edvin & ?
Mikael Saltzman
nitra och indra
Evelina Kaipiainen Milovic
Edvin & Ester
Emine Yapici Misto
köfte 1 & köfte 2
Heidi N. Hopp
Heidi & Halal
Johannes Bjerknez
Halal & Haram kanske
Pia Shorto
Lili & Sussie , Hans & Greta, Heikki & Pentti....:)
Johannes Bjerknez
Heli & Pia
Mikael Ovesson
farfar och pluto!
Johannes Bjerknez
Farfar var faktiskt ett jävligt bra namn!
Det får bli Edwin & Farfar!
Mikael Ovesson
yay!
Setareh Persson
nej korv och boll såklart.
Sandra Bje
Dom heter Pysen (den lilla) och Edwin... Tyvärr!
Rikard Friberg
Setareh har rätt, korv och boll.
Dennis Wahlström
fäz & do
Setareh Persson
korv och boll har mer tyngd, dennis.
Mikael Ovesson
korv och mos då?

Johannes Bjerknez

Korv & köttros?

Av J Von Apa - 12 februari 2010 14:23

Chansade och lät sovrumsdörren vara öppen. Inget kiss i sängen thank god!

Jag är ovan att ha hörande katter då min förra var döv. Rätt kul att de försvinner POFF när man sätter på dammsugaren... Den går rätt varm nu när hushållspappret förvandlats till konfetti och närmsta sandstrand går att finna i badrummet!

Konfetti och sandstrand låter som värsta partyt! Fredagen blir jordnötsringar, gos med katterna, Let's dance och tacos.

Av J Von Apa - 11 februari 2010 23:03

Fast det HÄR tog ändå priset!!!



G   U   D   !

Av J Von Apa - 11 februari 2010 22:52

Under Marie Osmonds omdöme från juryn i programmet "Dancing with the stars" faller hon svimmande ner mot golvet. Det jag tyckte var lite sick var att när hon ramlade hördes hysteriska skratt från publiken. Det jag menar är, varför slutade dom skratta så fort?

Av J Von Apa - 11 februari 2010 22:46

Gapskrattade. My type of humor :/

Av J Von Apa - 11 februari 2010 17:52

 


Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards