vonapa

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

På motionscykeln med hjärtklappning och stinka Boris Jeltsin

Av J Von Apa - 22 mars 2010 16:37

Nu har jag varit upp på kontoret och pratat allvar med min hyresvärd. Det slutade iaf med ett ömsesidigt skratt och att jag ännu en gång lovade att inte ha fester så sent på natten! Nu är det slut på efterfest hos mig! Vi får hitta någon annan person som vi kan terrorisera grannarna hos. Gud så skönt det känns att det är över! Jag fick även ett ryck och dammsög, torkade rent alla ytor och diskade. Jag borde ha ågren mer ofta!


Så bävar jag inför lördagen då jag kommer att vara bakis då vi ska ut och käka på Oasia för att sedan gå på Orchidea dagen innan. Jag har lovat att gå på ett spinningpas till förmån för barncancerfonden. Jag har fan ALDRIG spinnat då jag är livrädd för att spy/skita ner mig. Jag har hört de värsta skräckhistorier om spinningpass! Jag kommer att sitta där på motionscykeln med hjärtklappning och stinka Boris Jeltsin. Wish me good luck!!! Sen ska vi alla från jobbet gå hem till vår chef för att sedan gå ut och äta på nån italiensk restaurang. Trevligt! Jag kanske ska ta en sväng förbi F&S och försöka få upp kondisen till helvetesturen på motionscykeln på lör. *BÄVAR*

 

 
 
Malin

Malin

22 mars 2010 18:13

Sv. Tack så mycket! Säg bara till om du vill ha hjälp med din blogg :)

http://underthesky.bloggplatsen.se

 
Frida

Frida

23 mars 2010 00:15

det är livsfarligt att träna bakis!!! säg att du har sträckt ljumsken så kan du sitta i hörnet och titta på.

http://vagavadraingensvamp.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards