vonapa

Alla inlägg under mars 2010

Av J Von Apa - 27 mars 2010 12:13

Yo bitches!

Jag är fortfarande full. Det enda jag tänker på är spinning, spinning, pizza, spinning. Fyyy! Gårdagens restaurangbesök var ok. Maten var ok men ingen wow-upplevelse direkt. Orchidea var trevligt. Anzo fick påskägg och jag TROR att mit konto INTE är glad på mig nu... Jag fick också se en livs levande omgjord slida (male to female.) Det var väldigt intressant och hon visade mer än gärna upp alla hål ch kanter på toaletten. Nu ska jag fan äta upp ALLA chips, ostbågar och resorb. Dennis & River är här. Fan! Hoppas vi inte ystade osten igen!!!

 

Av J Von Apa - 26 mars 2010 05:51

Kan man ha på sig Converse nu?

Ja, jag sätter på dom. Jag har ju sett ungar springa runt i snödrivor med sina och jag ska fan inte göra något sådant! Dessutom har jag mina andra rejäla allväderstövlar på jobbet. Bara att byta sen--- Så gör vi!

Av J Von Apa - 25 mars 2010 21:20

Jag känner att en förkylning är på väg. Mina kollegor lär inte tro på mig. De lär snarare tro att det är en undanflykt från spinningpasset på lördag. Sanningen är den att jag har faktiskt har ont i halsen och man SKA inte träna när man är förkyld/bakis. Jag ska fråga min chef imorgon om det verkligen är bindande osv (om jag inte känner mig bättre).

Nu ska jag kolla om det finns någon trevlig dokumentär på SVT-play och sen Zzz. Wish me good luck!

Av J Von Apa - 25 mars 2010 17:49

En rätt rolig sak hände idag när jag trött, grinig och med ond hals stod och väntade på morgonbussen. En rätt piffig kvina i 35-årsåldern kom gående för att ta bussen. Hon hade trendriktiga kläder, snygg frisyr och såg rätt snorkig ut. Helt plötsligt så råkar hon lägga av en brakare. Hon skulle väll släppa en smygare antar jag, eller så var hon bara slapp i kanalen. Ja, det räddade iaf min morgon. Det som räddade min kväll var att jag handlade nya mörkblå Converse och så unnade jag mig en pizza från Sommaro. Funderar på att slänga i en maskin, men jag tror jag hoppar det... Eller, springer ner och gör det... Eller inte... Jag får tvätta på tisdag istället om Emilia inte misstycer. Imorgon blir det fullt skägg med tidig uppgång, jobb, storhandling och tillfixning inför middagen och utgången. Nu ska jag lira UNO...

Av J Von Apa - 24 mars 2010 22:59

Av alla som har röstat tycker ingen att romantiken hos ens partner är särskilt viktig. I topp ligger önskan att han/hon ska vara trygg och pålitlig och tätt efter ska kärleken fyllas av humor och självdistans. Personligen klickade jag i "annat"...  

Av J Von Apa - 24 mars 2010 17:35

En sak som stör mig oerhört är när jag har min efterlängtade rast och går in i rastrummet för att bläddra i nån damtidning eller surfa lite på datorn och där möta kökspersonalen. De är jätte trevliga osv men det enda de pratar om är deras barn och hur det går för dom i innebandy. Could'nt care less! Vissa människor i min omgivning har en tendens att falla in i samma samtalsämnen hela tiden. Jag syftar naturligtvis inte på de närmsta av mina vänner, men vissa kollegor och bekanta. Jag är rädd för att jag också omedvetet babblar om samma saker hela tiden (mat), men jag tror inte... Please tell me if I do!

Besitos!

Av J Von Apa - 24 mars 2010 16:27

Herre min je vlken partypingla jag är! Jag fick bilder skickade via MMS idag och jag trodde att jag skulle DÖ av skratt! Här är Jag på Hultfredsfestivalen anno 1852. Verkligen i mitt esse!

Fick bilderna av Charlotte. Jag gillade det hon skrev:

jag har satt upp ett kort på dig på dörren. ett inspirationskort som ska få mig på bra humör innan jag går hemifrån!. från det året på hultsfred med peruker! hihi!"

TITTA OCH NJUT!


(Jag bjussar på det där...)


   

Av J Von Apa - 24 mars 2010 05:32

Min Clinique Happy är nästan slut! Det finns bara några få dyrbara droppar kvar! En ny flaska av den ligger på min prio1-lista över inköp när jag har fått min lön. SEN kan jag börja tänka på räkningar, kattsand och matkassar.

På jobbet pratar vi om de svenska hollywoodfruarna och alla säger att "HUUUUUR kan de leva ett sånt liiiiiv?" Jag håller alltid med dom, fast egentligen är jag avundssjuk! Jag tror att tanterna på jobbet också är det innerst inne. Jag nöjer mig med en flaska Clinique och fem krokodilöl, men visst fan skulle jag kunna döda för en walk in closet fylld med tusentals skor & kläder, en pool, ett eget gym med tränare och en egen städare, kock och dog walker! Jag kanske borde satsa på en karriär som lyxmake. Jag har hört att Paul Anka är singel...

 

Ovido - Quiz & Flashcards