vonapa

Alla inlägg under augusti 2009

Av J Von Apa - 23 augusti 2009 20:52

/train

Av J Von Apa - 23 augusti 2009 11:16

Är det inte dax för surströmming snart? Inte för att jag kommer att äta skit'n. vad är dealen med svenska mattraditioner som surströmming, kräftor, blodpudding, pölsa m.m Ok om man lever i missär och måste äta rutten mat, inälvor, blod, insekter och asätande parasiter, men snälla! Vi lever faktiskt inte i missär! Korka upp champangen!

Av J Von Apa - 23 augusti 2009 10:27

Jag drömde en rätt trevlig dröm inatt. Jag drömde att jag träffade högsta hönset på Uppsala kommun. Hon hade hört hur fantastiskt duktig jag var på mitt jobb och hon bad på sina bara knän att jag skulle återvända och jobba för kommunen. Jag fick välja min egen lön och arbetsplats bara jag kom tillbaks! Jag var en levande legend för mitt fantastiska arbete och engagemang! Sen vaknade jag och var helt plötsligt kaffesugen... hmm?

Av J Von Apa - 23 augusti 2009 10:25

Om jag var diktator...Om jag var diktator skulle jag be alla skaffa sig en blogg och för de som inte gjorde det skulle straffavgift ges. 

Av J Von Apa - 22 augusti 2009 15:16

Alla känner nog till Chris Crocker och hans hysteriska bedjan att lämna britney spears ifred! Jag bara älskar den här hysteriska killen och har nyligen lagt till honom på Twitter.


http://twitter.com/ChrisCrocker

Av J Von Apa - 22 augusti 2009 11:30

Det blev ingen utgång eller gratis rockkonsert igår. Jag däckade framför teven efter att ha åkt hem till mig en sväng. Dennis, Lotta & jag satt och snackade och lyssnade på för hög musik och sen var det tack och god natt för min del. Jag ska fan inte försöka gå ut samma dag som jag har jobbat utan vänta till lördagen! Ikväll blir det en lugn hemmakväll om inget superkul sker (troligtvis inte)... Förresten så får jag så förbannat jävla bra musiksmak på fyllan. Synd bara att jag inte förstår mig på det i nyktert tillstånd...

Av J Von Apa - 21 augusti 2009 23:00

Ok... Jag är full & älskar just nu den här låten... snälla, injicera mig med thinner!!!

Paj

Av J Von Apa - 21 augusti 2009 19:24

Yo!

Nu sitter jag hemma hos Dennis mätt och belåten. Jag fick en kasse kantareller från jobbet och nu hemma hos D lagade vi till en gudomlig kantarell/spenatpaj. Dessutom avnjuter vi god öl och kollar på bilder från hans visit till Götet. Tanken med kvällen är utgång och Marcus hakar nog på. Resten av helgen blir nog lugn och hemtrevlig med städ, spel och bakfylla. Be safe out there!

Ovido - Quiz & Flashcards