vonapa

Alla inlägg under augusti 2009

Av J Von Apa - 13 augusti 2009 13:05

Förslag på någon juste restaurang i Uppsala?

Av J Von Apa - 13 augusti 2009 06:47

Folk kommer för det mesta med trevliga kommentarer men ibland får jag fett otrevliga inlägg. Smörja kallar jag dom från små åsnor som inte har lärt sig att skriva. I en mening kan man finna minst tre stavfel och felskrivningar som "polis anmäla". Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag publicerar inte skit som folk skriver. Speciellt inte när det är så fega så att de inte kan länka till sin sida, eller komma med sina riktiga namn så att jag får en chans att förklara eller fråga vad som menas...

ps. jag hoppas att du lider av GROV dyslexi

Av J Von Apa - 12 augusti 2009 23:05

Här är sötpuffen som kommer hem till mig i helgen! Jag letar vidare efter en kompis till den. Vet du någon som har en kattunge, hör av dig till mig isf. Jag vill inte att kissen ska vara ensam när jag jobbar. Katter är ensamdjur sägs det men jag tror att de trivs med sällskap. Två katter kan vara  ypperliga vänner som kan busa, kela och ha trevligt med varandra!

Av J Von Apa - 12 augusti 2009 16:03

Folk har messat och bland annat bett om ursäkt, bjudit ut mig och hört av sig. Folk som jag inte hört från på ett tag vilket jag tycker är ytterst märkligt! Kalla handen var det ja...

Av J Von Apa - 12 augusti 2009 15:59

Middag? Snus och spagetti kanske?

BFF

Av J Von Apa - 11 augusti 2009 19:44

Finalen av Paris Hiltons new BFF ikväll måste ses.

Ovido - Quiz & Flashcards