vonapa

Alla inlägg den 3 november 2009

Av J Von Apa - 3 november 2009 22:04

Jag är fan glad att jag inte är en uggla, även om jag känner mig mer aktiv på kvällarna än på mornarna.

 

Av J Von Apa - 3 november 2009 21:11

Det var så här nära --->. att jag somnade på soffan efter maten framför teven. Jag var tvungen att kliva upp och tvätta facet för att vakna till liv. Förlåt Dennis för att jag är en trött gammal dagistant ;)

Jag är väldigt glad över att jag fann Anias blogg också! Jag hade nog varit in på den förut, men av någon anledning så hade jag länkat till hennes Twitter härifrån. Twitter Fitter säger jag. Så tråkigt!

Ps. Jag är kär i Alexander Rybak. Synd att han inte gör så bra musik.

 

Av J Von Apa - 3 november 2009 18:16

Och så hittade jag en obetald räkning i pappershögen. Den får vi lägga i "saker jag får göra senare högen." Den högen är iof rätt tunn men det är alltid spännande med nya projekt (eller?)

Nu ska i.af ris kokas och biffar stekas ihop med broccoli.

Det känns nästan som att jag ska tbx till jobbet snart igen då jag ska vara där 6.50 SUCK! Så har förfärliga bilder av mig från bröllopet i Oslo publicerats. VARFÖR ska jag alltid "spexa" med min jävla snusprilla på fyllan? Så ofestligt!

 

Av J Von Apa - 3 november 2009 13:34

Det skulle sitta fint med lite sommarlov nu...

Ovido - Quiz & Flashcards