vonapa

Alla inlägg den 13 november 2009

:'(

Av J Von Apa - 13 november 2009 23:44

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!121

Av J Von Apa - 13 november 2009 19:26

När det gäller köttindustrin så vet nog de flesta hur djurhållning och slaktprocesser går till på ett ungefär. Här är en helt annan metod av slakt fast det gäller delfiner. Delfiner anses vara söta och intelligenta varelser och när det visas masslakt av delfiner så bildas ett gemensamt hat mot dessa människor som utför dessa grymma handlingar och att se hela vattnet färjas rött av delfinernas blod får det att vända sig i magen på mig! Var det någon som tänkte på grisar, kor, får, kycklingar och andra djur som packas levande ihop för att sedan packas ihop döda i våra kylar och frysar? Jag hoppas att du tittar på det här klippet och jag hoppas att du får dig en tankeställare...




Här nedan är en top-15 lista över de smartaste djurarterna. Djurarterna varierar från olika listor, men de här femton finns representerade på de flesta av dom som jag har sett. 


Av J Von Apa - 13 november 2009 18:51

Nu har jag tagit en bild och retuscherat den en smula. Jag måste erkänna att jag ser en aning yngre ut och en aning mer spotless ut än vad jag redan är! Ponera att någon heting skulle se min bild (om jag nu skulle använda den som profilbild någonstans) och sen skulle vilja gå på date med mig och ponera att jag skulle tacka ja, Gud vilken jäkla chock han skulle få! Ok, det är ju inte helt jävla olikt även om den tillfixade bilden ser mer proper, yngre och perfekt ut. De tre egenskaperna söker iaf inte Jag hos en partner och det hoppas jag inte att min drömman gör heller...

(Jag söker en sunkig gubbjävel)

   

Av J Von Apa - 13 november 2009 16:46

ÄNTLIGEN helg!

Gud vilken ruskig, ruggig, lång och jobbig vecka jag har haft! Jag är verkligen inte intresserad av mer höst/vinter!

Det ska bli så skönt att softa både lördag och söndag och göra vad jag vill! Det kanske slinker ner nån glögg också (vem vet.) Imorgon blir det iaf ett biobesök. Jag träffade Dennis på stan och vi inhandlade varsin biljett till 2012 som vi ska se imorgon. Sen tvingade han mig att följa med till Janemars för att kolla på ett par byxor som han köpte.

Bussen hem var knökfull av hostande, fula, gapiga, stinkande människor. Jag känner mig alltid lite skadeglad när jag kliver av först av alla och slippa den där rullande sardinburken!

Vi får se om det blir utgång ikväll. Dennis ska på personalfest men efteråt kanske vi hittar på någonting eller så tvingar jag Lotta på galej! Helgen är helig för mig eftersom jag då kan träffa de människor jag gillar mest. Under vardagarna är jag mest trött och sur gubbe...

 

(Fin tumnagel...)


Av J Von Apa - 13 november 2009 13:17

Är det ingenting som händer ikväll? Alla verkar vara så upptagna med personalfester, resor och fattigdom. Jag kanske bara drar hem, äter något gott och kollar på idol men det skulle vara rätt skoj att hitta på något mer spännande än det måste jag säga! Slå en pling om du vill hänga. Jag finns på Eniro om du inte har mitt nummer. Om du inte har mitt namn så är det nog ingen idé att vi hänger ikväll...

Nu ska jag lägga av en riktig jävla nys och fortsätta jobba.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards