vonapa

Alla inlägg den 11 november 2009

Av J Von Apa - 11 november 2009 22:42

När folk i min ålder eller äldre säger att de inte kan laga mat så undrar jag om det verkligen är sant! Jag läste en intervju om nån bonde som söker en fru som blev avslöjad av sin mor som han bor med att han inte kan laga mat. Vad innebär det? Vem vill flytta ihop med en bonde som bor med sin morsa och dessutom inte kan laga sin egen mat? Jag undrar vad det är för brudar som lockas av det?  Jag sökte på nätet efter "Bonde söker fru kan inte laga mat" nyss och fann ett fantastiskt blogginlägg från en Lasse som varnar alla brudar som tror att livet på landet handlar om "sittande i dikesrenen bland blommor och blad med en kaffekorg, bullar och saft i solskenet på näthinnan när det talas om bönder och hur de lever i största frid på landet."

Han råder alla dessa tjejer att tänka om...

 

Av J Von Apa - 11 november 2009 21:30

Nu har iaf JAG lagt min röst på årets Luciakanditat 2009!

Din röst vill UNT ha in senast den 26 november.

Gå in på länken ovan och se deras trynen och hör deras vackra stämma och en liten presentation av dom själva!

Ni får gärna gissa vilken av tjejerna som fick min röst...






(Men ärligt?)

Av J Von Apa - 11 november 2009 17:27

AXL ROSE


 

Av J Von Apa - 11 november 2009 16:15

Här är en bild av ett riktigt ärkesvål dvs toppolitiker Åke Blomqvist med uppdrag kring samordningsansvar för barn- och utbildningsfrågor i Huddinge kommun. Han upplät sin bostad till en gruppsexträff med en 17-årig flicka.

Ni har väll alla sett hans äckliga nuna i tidningar och på TV-nyheterna? Annars bjuder jag på den...

Häng ut honom på löpet och alla hans medkumpaner som mellanstadieläraren och scoutledaren som också deltog i denna sexakt mot betalning. Fy fan!

 

Av J Von Apa - 11 november 2009 06:02

En fyllekaja med extrem tur!

Lite ågren dagen efter dårå?



Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards