vonapa

Alla inlägg den 12 november 2009

Av J Von Apa - 12 november 2009 23:59

  ÄR - FUCKING LIGT!!!?!?


Jag skulle fan ha sågat av mig armen!

Av J Von Apa - 12 november 2009 23:10

Jag har haft kul framför datorn med extrem makeover. Jag har pysslat med färg och form och testat olika frisyrer, ögonfärger, läppförstoring och olika ögonbryn och ansiktsfärger! En otroligt bra sida för dig som är sugen på lite förändring och ett utmärkt ställe att redigera/retuchera eventuella skavanker och bättra på ditt smink. Det blir dessutom ett rätt så realistiskt resultat, så ta en bild som du har och

börja skapa ditt nya ansikte

Synd att det inte fanns några herrfrisyrer. Det skulle varit kul att se mig i någon frisyr som jag verkligen kan tänka mig IRL och kanske lite skäggväxt på det också...

                   

Av J Von Apa - 12 november 2009 21:10


När man går in på Youtube.com så kommer det upp klipp som rekommenderas en då man har sökt på liknande klipp. Jag säger bara WTF?!?

Lyssna & njut!

 

Av J Von Apa - 12 november 2009 17:33

När jag scrollar med fjärrkontrollen och råkar komma till Scrubs så blir jag äcklad och byter direkt!

Det gäller alla såna skitkomedier som sänds runt den här tiden som 2 1/2 män, How I met your mother, That '70s show, Seinfeld m.fl Den enda sitcom jag kan tänka mig att se (och faktiskt älskar) är Pantertanter. Synd att det programmet inte sänds bara :(


Av J Von Apa - 12 november 2009 13:14

Jag har tidigare skrivit om olika incidenter då exotiska djur har attackerat och i vissa fall dödat sina mattar/hussar. Bland annat skrev jag om ”kändisapan Travis” som attackerade en kvinna. Han slet bort båda hennes händer, näsan och båda ögonlocken. Nu stämmer kvinnan sin vän som ägde apan på femtio miljoner dollar för attacken. Jag undrar vad kvinnan som blev attackerad inte lärde sig när apan vid ett tidigare tillfälle hoppat upp på hennes rygg och dragit loss en stor hårtuss?

R.I.P Travis

Av J Von Apa - 12 november 2009 06:52

 

Ovido - Quiz & Flashcards