vonapa

Alla inlägg den 10 november 2009

Av J Von Apa - 10 november 2009 21:35

Av J Von Apa - 10 november 2009 20:57

Jag hörde det sjukaste ljudet när jag låg och tittade på TV ikväll. Det lät nästan som ett väsande som kom från det andra rummet. Jag stängde av ljudet på teven för att höra om det verkligen var inifrån min lägenhet eller utifrån... Inte ett ljud hördes så jag satte på ljudet igen men mycket snart hörde jag samma väsande ljud igen. Jag klev upp ur soffan och tittade mig omkring och till min stora lättnad så var det bara en affisch som hade släppt från väggen i mitt sovrum. Gud så läskigt det var! Jag får sluta titta på hemsökta hus och andra paranormala tv-program!

Av J Von Apa - 10 november 2009 18:21

Jag har aldrig sett på maken på coolare tårtor!

Allt på bilderna är ätbart! Vilket hantverk!


Peel slow and see


Uterus


Cigg (ser inte så god ut direkt)

   

X(

Av J Von Apa - 10 november 2009 13:50

Idag vill jag jobba på kontor!

Av J Von Apa - 10 november 2009 08:01

Jag drömde om ett gammalt x inatt, hur vi återförenades och började strula. Jag skulle nog inte banga en sekund IRL. Jag är inte mycket för piercade killar dvs ring i ögonbryn, tunga, läpp, bröstvårta och absolut inte där nere! men jag har en liten fetish för snubbar med ring i näsan. Två av mina X har haft en s.k "Taurus" i näsan vilket jag tycker är asfint. Jag är medveten om att jag inte delar samma smak med alla och det är väll jävligt tur!

   

Ovido - Quiz & Flashcards