vonapa

Alla inlägg den 9 november 2009

Av J Von Apa - 9 november 2009 23:27

 


Jag vill verkligen inte klaga på maten vi får på jobbet. Vi har en egen kokerska som gör all maten från scratch dvs inga halvfabrikat osv, men när det gäller de vegetariska alternativen så kanske hon borde få lite mer inspiration.

Nedan är en gissning på vad jag tror att jag blir serverad...


Måndag: Nån sötsur sås med wook-grönsaker och blomkål

Tisdag: Antagligen överkokta rotfrukter med potatis

Onsdag: Någon torr selleribiff med rotmos

Torsdag: Quornfilé med potatis

Fredag: Samma som asätarna, men pajen är som en sladdrig äggröra med lite tomatskivor, fetaost och oliver som topping (inte fröknarnas favorit)


Fan man ska inte klaga! Maten är gratis och oftast rätt god, men just den här veckan är det inga favoriträtter...

Av J Von Apa - 9 november 2009 22:10

Jag med "nya minen"... Du kan läsa allt om nya minen några inlägg ner!

Bild av den nya minen går att finna i mitten av de nio bilderna som går att finna genom länken ovan...

Av J Von Apa - 9 november 2009 21:26


Jag måste säga att jag gillar verkligen Fokis blogg! Väldigt gullig och piffig är den och jag kollar  den nästan varje dag  men HUR lagar hon maten egentligen? jag har aldrig sett den där stilen med matlagningsredskapen i stekpannan. Är det så man ska göra? VÄLDIGT nyfiken... Jag kanske borde testa det nån gång. En annan sak; jag tycker att det är väldigt skönt att bara laga mat åt mig själv och slippa ha en hungrig karl över axeln...

Av J Von Apa - 9 november 2009 19:48

Här har vi en snubbe som har rätt höga tankar om sig själv. Han tror att han är så fertil och har så goda gener så han har kommit på idén att han ska auktionera ut sin sperma till högstbjudande och för att få det riktigt bra så erbjuder han sina tjänster med ett traditionellt samlag. Han tror dessutom att tre knull krävs för graviditet (vilket iof inte är en omöjlighet). Ingår det oralsex då också? Han fick idén att auktionera sin sperma då han läste om två lesbiska kvinnor som nekats inseminering. vilken flata skulle vilja ligga med en snubbe? Lika lite som att jag skulle vilja ligga med en brud kanske...

Av J Von Apa - 9 november 2009 07:54


ÖÖÖÖH


Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lördag

Söndag

Av J Von Apa - 9 november 2009 00:09

Ovido - Quiz & Flashcards