vonapa

Alla inlägg den 8 november 2009

Av J Von Apa - 8 november 2009 23:41

Jag har 6,90:- på mitt konto just nu. Det får bli att jag nallar från sparkontot om jag vill unna! Har iof en fylld kyl, frys och nikotin så ingen fara på taket där!

Av J Von Apa - 8 november 2009 22:11

Usch jag vill inte jobba imorgon! Det är en sån där monstermåndag med personalmöte till 19.30 Dessutom har jag tre utvecklingssamtal på raken. Jag längtar till tisdag!

Av J Von Apa - 8 november 2009 13:32

Ett litet tips på hur du blir bra på bild: Bit ihop kinderna och fota ovanifrån för att dölja dubbelhakan.

Testa själva så får ni se hur otroligt bra det blir!

       

Av J Von Apa - 8 november 2009 12:57

Jag hade faktiskt tänkt ta det lugnt igår men jag bjöd hem Linda och Fredrik på lite förfest. Fredrik tog även med sig sin bror och kursare. Jag hade ett sexpack folkisar i kylen som jag drack och sedan for vi i bulle ner på byn och hamnade på Bullit.

Det värsta med Bullit är ljudnivån. Det är ett ställe som är rätt juste men tyvärr samlas det en del Australopithecus afarensis där. Ni vet såna skrikande och primitiva (oftast) killar som välter folks öl, snubblar i trappan och ställer sig ihop för att sjunga "RAAAAAAAAAAJ RAAAAAAAAAAAJ BAAAAAAAAJEEEEEEEEEEEEEEEN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!" Det är ett ypperligt tillfälle att visa upp sin mer sofistikerade sida, dvs tala om annat än pussy, hembränt, slagsmål, Viking line och andra primitiva företeelser och dessutom dofta annat än gammalt inrökt kattpiss. Vi satt seriöst där vid bordet och undrade vad fan det var som stank! Alla luktade sig själva i armhålan och på varandra men vi fann inte källan till stanken förrän snubben bakom oss reste sig upp och gick förbi. FY FAN för människor som vistas ute bland folk och stinker gammal kompost! Ok om det är någonting medicinskt men när det bara handlar om lata ungkarlar så blir det ett fett ligga.

Kvällen blev iaf inte så fruktansvärt lång. Jag tog bussen hem och somnade (på soffan.)


  Linda & Fredriks bror Magnus




Linda sitter helt avslappnad i ansiktet

 


  Fredrik med kursare



         Magnus visar sig på styva linan!





Av J Von Apa - 8 november 2009 00:50

Varför bloggar du?

Ovido - Quiz & Flashcards