vonapa

Alla inlägg den 14 november 2009

Av J Von Apa - 14 november 2009 20:39

Nu är jag hemma efter ett biobesök med Dennis. Filmen 2012 var en riktig mastodontfilm med ascoola effekter, men handlingen sög rätt hårt. Man visste direkt vem som skulle klara sig och vem som skulle dö och de som klarade sig gjorde det alltid med en hårsmån. Riktigt uselt á Hollywood-style. Jag tycker ändå att filmen är värd att se, men hyr den istället när den kommer ut på DVD. En annan rulle jag skulle vilja se är Paranormal activity. Den verkar asläskig! Nu ska jag käka pizza och kanske ta en liten chokladbit till efterrätt! Ha en trevlig lördagskväll!

Av J Von Apa - 14 november 2009 13:51

Igår på Palermo så kom D. Jag har berättat om sist vi sågs då hon hade bjudit mig och hennes syster på sin 30-årsfest och sen bara dragit. Jag ställde henne mot väggen och frågade vad hon höll på med. Hon sa att hon varit tvungen att dra då hennes väninna hade blivit dumpad av sin kille. Det mest idiotiska var att väninnan i fråga var med så jag frågade henne när hon blev dumpad (fast på ett finare sätt) och datumet stämde inte alls! Jag visste att det inte var sant. Varför fortsätter D att ljuga om varför hon drog? Jag är så jävla nyfiken på varför hon bara stack och lämnade mig och hennes syster som kommit från Malmö för att fira hennes födelsedag? Om man vet att man eventuellt måste sticka någonstans så bjuder man väll inte hem folk? Jag är fortfarande sur på henne. Tydligen hade D's syrra trashat hela hennes lägenhet och spöat henne dagen efter.

 


:'(

Av J Von Apa - 14 november 2009 13:06

Fy fan vad det luktar rök i min lägenhet! Jag ska fan aldrig röka inne mer och ingen ättika har jag heller :'(

Av J Von Apa - 14 november 2009 12:50

Mitt pinsamma försök att imitera Yvan Rodic. Vad gör man inte för konsten! Den bjöd jag på!


På väg till Lotta

 

Disa visar upp sin magnefika väska!

 

Snubbe med ringar  

 

Sexig

   

Nice legs

 

Nice hair

Nice gloves

 

Käpp

Rajraj

 

  Ugly bag

Håller huvud

 

 Teeth

 I brist på sug

Crazy biatch

 

Disa & Axel

 

Lotta & Brazil

 

Världens finaste hårfärg

 

Hemma med två fnask

 

Trekant

   

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards