vonapa

Alla inlägg den 7 november 2009

Av J Von Apa - 7 november 2009 21:35

Bullit. Hoppas på bjudningar!

Av J Von Apa - 7 november 2009 17:25

HAHAHAHAROFLMAOOSV!

Jag tror att jag kom åt en öm tå någonstans (inte min egen.)

Ju längre tiden har gått desto elakare kommentarer har jag fått. Det kan handla om min personlighet, min vikt, mina dryckesvanor eller min klädstil och oftast är dessa inlägg anonyma och alltid är de utan länk. Det bästa är att man kan se en ip-adress från avsändare. Jag är medveten om att dessa är nästan omöjliga att spåra för privatpersoner men det är rätt lustigt är att inläggen från Anna, Kalle, Siv & Anders kommer från samma ip-adress! Antingen finns det ett Vonapa-kollektiv som hatar mig, eller så har jag en person som gör det. En sak är i.af klar; inga av dessa kommentarer publiceras om de inte länkas till någon hemsida. Ska jag vara helt ärlig så är det kul att läsa alla dessa kommentarer...

Av J Von Apa - 7 november 2009 17:17

Små, små moment i städningen gör att man vill avsluta projektet:

  • Man drar dammsugaren och den tar med sig hela mattan som en lång jävla korv.
  • Man diskar och vatten sprutar upp på ens tröja.
  • Man snubblar på dammsugarsladden.
  • Dammsugarens kontakt åker ur när man går för långt med den.
  • Man märker att man bara har en tvättsvamp kvar.                                                   
                      
Av J Von Apa - 7 november 2009 16:03

Ikväll blir det lite förfest här hos mig. Bäst att sätta igång med lite städning snart! Jag har iof redan dammsugit lite, diskat lite och rengjort mitt handfat lite spontant. Nu när jag väntar lite gäster får jag nog ta till det tunga artelleriet...

Av J Von Apa - 7 november 2009 12:03

Något jag ALDRIG skulle göra är att åka på en sån där gaykryssning. Det är skabbiga människor som åker. Bilden jag har av resenärerna är att de är äckligt kåta och att de har extremt dålig musiksmak. Kolla bara vad de lockar med för artister! Nanne Grönvall och Magnus Carlsson. Konferencier är Ankie Bagger som även kommer att sjunga duett med Gaybonden Peter Gustafson i programmet "Bonde söker fru". Ska du med och känner att du har köpt grisen i säcken så kan jag lugna dig med att självaste Ullared-Mattiaz kommer.

WTF liksom!

  <---Kaxigt cool min med en frisyr som påminner om en gammal kärring     som försöker se "hipp" ut. Jag har ingen aning om vem han är, men jag känner igen typen...

Av J Von Apa - 7 november 2009 11:24

Jag vaknade på min soffa idag med vilket börjar bli ett lördagsfenomen. Klockan ringde iaf 7 och jag klev motvilligt upp, satte på mig morgonrocken och mina flip-flops och vinglade ut i trapphuset, ner i tvättstugan och mosade ner alla kläder som hängde på tork på linor ner i tvättkorgen och vinglade sedan tillbaks till min sköna soffa. Det är så skönt att få lägga sig när man vill (var man vill) och kliva upp när man vill! Jag drömde att Daniela satt på hugos och åt köttmousse med spraygrädde. Hon tyckte att det var ok trots att hon är vegan och allt. "Det var ju så förbannat gott".

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards