vonapa

Alla inlägg den 19 november 2009

Av J Von Apa - 19 november 2009 23:17

Usch jag är lite ambivalent inför det här beslutet men jag tror att jag ska sluta blogga här (du kan läsa om varför på nya bloggen.) Dessutom stör det mig att man måste betala för att ladda upp bilder. Så sniket!


Misströsta inte! Jag bloggar vidare!!!

--------->KLICKA HÄR!<---------


Av J Von Apa - 19 november 2009 22:25

Dennis, du är medveten om att jag går förbi det där du lämnade utanför mitt hus varenda dag? Jag vill bara gå ner på mina bara knän och lapa!

Av J Von Apa - 19 november 2009 21:43

Det blir nog ingen Nobelmiddag för mig iår heller...

Gör testet här för att se om du kan din vett och etikett.

Efter den här filmen så kan både Kungen & Silvia slänga sig i väggen!

Av J Von Apa - 19 november 2009 19:01


Bara jag som scrollar efter bilder?


(Jag skulle kalla mig spatialt intelligent)


Av J Von Apa - 19 november 2009 17:34

Det är väll inget snack om saken att tidningen People har rätt när det gäller deras val av årets sexigaste man. För er som har missat vem det blev så kan jag förtälja att Johnny Depp vann titeln.
People har utsett "Sexiest man alive" sedan 1985 då det blev Mel Gibson. Genom åren har bland annat John F Kennedy Jr, Patrick Swayze, George Clooney och Brad Pitt vunnit.
Förra året gick titeln till Hugh Jackman. 

Jag som lider av indiekomplex borde väll inte vara så mainstream, men jag kan inte hjälpa't!

Av J Von Apa - 19 november 2009 17:12

Har du också en trave LP-skovor men ännu ingen LP-spelare? Varför inte sätta upp skivorna på väggen med de här finfina Ramarna för LP-skivor? De finns i både svart & vitt och kan köpas på Designtorget! Önskar mig i julklapp *blink blink*

 

Av J Von Apa - 19 november 2009 16:44

Har du sett skor som hänger på en lyktstolpe eller liknande? Det har jag och jag har funderat på varför folk slänger upp sina skor på det viset? Många gånger är det väldigt fina skor som hänger och dinglar där i skyn. Är det något politikst, symboliskt eller är det bara en fyllegrej? Jag kände mig tvungen  att söka på det då jag på vägen hem såg ett par finfina Converse hängandes där uppe i luften. Det kallas tydligen för "Shoe tossing" och är tydligen en  global trend (som en pandemi). Jag läste även att det kan vara en symbol för att det finns en cracklangare i området.

Vet du någonting om detta fenomen får du gärna berätta mer!

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards