vonapa

Alla inlägg den 4 november 2009

Av J Von Apa - 4 november 2009 23:36

Jag suger på allt som har med design med hjälp av datorer att göra! Jag har varken photoshop eller något annat trevligt program som jag kan skapa en juste banner till aphuset med! Paint känns inte speciellt lockande.

Finns det någon som är flink och estetiskt lagd som vill hjälpa mig? Jag vore dig evigt tacksam!!!

Av J Von Apa - 4 november 2009 22:39

Jag vet vet vet att man helst ska bojkotta vissa produkter men jag måste ändå slå ett slag för "Hapå". Norges bästa pålägg som får mig att minnas min barndom från både mormors och farmors mat. Man kan jämföra smaken med kondenserad mjölk vilket var en av basvarorna i farmors kakor & tårtor. Jag kanske borde köpa en burk och bara unna & gotta! Se bara så ljuvligt det ser ut! Anledningen till bojkott är att märket Hapå är från Néstle <-- Gå in på länken för mer info. Det går ju även att köpa andra alternativ, men Hapå är ändå Hapå...

         

 





  



Lyssna på Perez. Han vet ALLT om kondenserad mjölk...

Av J Von Apa - 4 november 2009 21:34

Jag tycker att det vore på sin plats med en mysig middag i goda vänners lag med gott vin och glada skratt! Någon som vill styra upp något? Jag är idel öra! Varför ska man bara samlas sommartid? Har folk förvandlats till zombies nu när höstens mörker kommit till stan? Ja det verkar nästan så. Gud så vi grillade och hade oss i min trädgård i somras! Saknar den tiden då kvällarna var ljumma och spontaniteten flödade! Mer sådant för allas trevnads skull!

 

Av J Von Apa - 4 november 2009 19:29

Slummer på soffan. Mardrömmar d.vs facebookstaggar. Nu halv8 hos mig.

Av J Von Apa - 4 november 2009 16:29

En sak är säker och det är att jag absolut ska se filmen 2012 som handlar om jordens undergång. Varför (år) 2012? Den kända Mayakalendern upphör 21 december 2012. Många menar att det innebär jordens undergång, andra att någonting särskilt kommer att inträffa det datumet medans andra tror att de gamla Mayorna helt enkelt inte gjorde kalendern längre än dit. Andra människor som är mer "down to earth" tror inte att ett skit kommer att hända. Jag undrar om hysterin kommer att bli lika stor som vid sekelskiftet då så många lagrade mat inför den stora blackouten som skulle inträffa...Inte bara Mayafolket trodde att detta var ett särskilt datum, även andra som Aztecerna, Hopi indianerna, Hinduiska gamla skrifter och egyptiska kalendrar är alla överens om att detta blir dagen-D.
Den dagen klockan 11:11 kommer jorden att ligga i exakt linje med solen och i mitten av Vintergatans Galax. Detta är en mycket sällsynt astrologiska händelse som inträffar endast en gång per 26000 år. Detta är säkert men frågan är vad det har med jordens undergång att göra. Spännande blir det allt i.af

:(

Av J Von Apa - 4 november 2009 05:59

Är det någon annan som är trött på att få både Rihanna & Lada-Gaga upptryckta i ansiktet så fort man dubbelklickar på Firefoxsymbolen?

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards