vonapa

Alla inlägg under februari 2010

Av J Von Apa - 26 februari 2010 15:48

HEMMA!

Nya braxor, skjorta och lite öl inköpt och ikväll blir det restaurang och Orchidea... Mer info kommer (kanske)

Av J Von Apa - 25 februari 2010 18:05

I


  


 

Av J Von Apa - 25 februari 2010 17:24

Ett till dödsfall med djur som bör leva i det vilda men hålls som sällskapsdjur har rapporterats ännu en gång. Den här gången handlar det om en späckhuggare som dödat sin skötare. Denna "killer whale" krossade henne totalt framför publiken som skulle titta på den dresserade showen med dessa delfiner (ja späckhuggare tillhör delfinsläktet.) Känns det inte lite primitivt att dressera stora och farliga djur till gulliga lekkamrater? Jag har sagt det förr och jag säger det igen; det slutar rätt ofta fel...

(ps. Jag önskar mig en tam vithaj)

Av J Von Apa - 24 februari 2010 23:27

Hatet mot knäpp i väggen när man ska sova. Jag KRÄVER absolut tystnad när natten nalkas! Är det mitt hus som sakta men säkert håller på att falla sönder? En vacker dag kommer det säkert göra det! Kåken rasar nog in vilken sekund som helst av 378754 ton snö som tynger taket. Nog snackat om väder och vind och mer zzz

Förresten, får man ge sina katter ritalin?

 

Av J Von Apa - 24 februari 2010 18:53

Angående vädret så undrar jag vad som kommer att ske när all den här förbannade jävla snös smälter? Det ska tydligen finnas ett stort berg av snö som samlats in i Nyby. Lite sugen på att åka dit och beskåda vidundret!

Förresten, vem fan bosätter sig frivilligt i mother fucking Nyby? Samma sak gäller Årsta, Sävja & Heidenstam.

 

Jag simmar till jobbet.

Av J Von Apa - 24 februari 2010 17:11

Och här ligger dom små och är lite bögiga.


 

Av J Von Apa - 24 februari 2010 16:14

Nu har jag raderat några blogglänkar. Vissa länkar som jag aldrig går in på och några som aldrig uppdateras. Några har jag kvar för att jag inte har hjärta att radera dom ty det är människor som är fina och vettiga trots att bloggvettet att uppdatera sina bloggar har gått dom förbi...

Idag var det en fin dag med sol som värmde i facet *gillar't* Kattlådan är tömd och mat är inköpt! Ena katten använder mitt lår som klösbräda och han älskar att kråma sig framför datorskärmen och skriva små fina meddelanden på tangentbordet: ",m,nbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

bbbbbbbbbbbbbhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhh,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,k

men det gör inget för jag har fått vårkänslor av solen! Dessutom närmar sig helgen i rasande fart och imorgon får jag money! Mycket av lönen går dessvärre till räkningar, men något piff ska jag väll ha råd med!


Nu ska jag jag jaga säl & puma med Dennis!

Av J Von Apa - 24 februari 2010 16:09

Säger bara: Kattfis och tassavtryck på överkastet...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards