vonapa

Alla inlägg under april 2009

RIP

Av J Von Apa - 26 april 2009 22:12

Rest in peace Bea


:..(


http://www.google.com/hostednews/ap/article/ALeqM5jWJzbpz6W3uiITeCx7dd5OlB33DAD97PMLA01


Har du liksom jag älskat serien Golden girls? Jag har faktiskt lagt in ett klipp från serien över dagens nostalgi. 

Av J Von Apa - 26 april 2009 19:29

Åh vilken blick jag har! "Nä vadå full?"

Bilden är tagen av Ola Hassbring, mingelfotograf som alltid syns i vimlet. 


http://www.qx.se/noje/10048/horse-meat-disco-pa-slow-blow


"Linda, bloggaren vonapa.bloggagratis.se Johannes och Sofie Larsson"



Av J Von Apa - 26 april 2009 19:15

KATT


En sån här skön jävel fanns hemma hos Sofie. Mina kläder är täckta av vita katthår!

Av J Von Apa - 26 april 2009 19:07

Nu är jag hemma efter en otroligt rolig helg! Träffade både Sofie & Drakulina! Jag vaknade upp på Sofies soffa och som jag tidigare skrev med en förstörd mobil och en ömmande kropp. Vi låg och slötittade på ab-fab när vi vaknat bakis och skakis och drog sedan ner på stan för att äta våran obligatoriska mongoliska bbq! Mumsigt!


Efteråt gick jag och S runt i butiker på jakt efter kläder. Jag hittade inga kläder, eller några men de var antingen för dyra eller så fanns de inte i min storlek (xxxs) Jag köpte iaf med mig en parfym som jag letat efter aslänge!

Blgari pour homme

Av J Von Apa - 26 april 2009 11:20

Nu kom Sofie inklivandes genom ytterdörren iklädd endast nattlinne Skön brud.

Av J Von Apa - 26 april 2009 11:01

Jag gjorde en riktigt jävla åsnig grej igår. Jag höll  i min mobil och så slant den ur min hand RAKT ner i min storstark! Mobilen vill inte vakna. Jag har försökt med mun mot mun, elchocker osv men jag tror att den dog. Fy vilken dålig farfar jag är! Tur att jag har skit'n försäkrad!


Kvällen i Sthlm var annars trevlig! Vin, dans, trevliga återseenden och massvis med skratt!Nu ska jag dö av bakfylla! Sen när jag återuppstått så ska jag tvinga med damerna på Mongolisk BBQ!

Av J Von Apa - 25 april 2009 20:48

Visste du att i Danmark så kan man köpa en islandshäst för 500-1000 danska kronor avsett för sexuella tjänster helt lagligt. Jag tycker att islandshästar är fina kreatur, men jag skulle aldrig vilja bli avsugen av en pålle.


Undrar om de har tarantellor till salu? 

Av J Von Apa - 25 april 2009 15:44

Silverfisk

Ovido - Quiz & Flashcards