vonapa

Alla inlägg under april 2009

Av J Von Apa - 25 april 2009 15:07

Linda & jag tog en promenad till Sommaro på jakt efter läsk och mat. Vi hamnade på thaistället. Vi köpte med kycklig med röd curry samt en påse räkchips som vi avnjöt på en gräsmatta i solen.

Av J Von Apa - 25 april 2009 13:40

Nu har jag pratat med Sofie och hon är på att gå ut. Alltid lika kul att träffa henne! Tanken är att vi ska på ett ställe som heter Slow Blow.


Gäst DJs: Horse Meat Disco(UK) + resident support
SLOW BLOW - stans skönaste diskofeeling där det spelas den bästa dub-techno-cosmo-disco-folk-slo-mo-house-psychedelian från 70-, 80-, 90- och 00-talet!!!
Stefan Thungren & Henrik Hallberg (RWB-Henke) kör klubb igen och presenterar ännu en gång den perfekta klubbkvällen. Denna gång är det Londons bästa gayklubb Horse Meat Disco som gästar bakom skivspelarna. ”The most subversive experience you´ve been able to have in a club since the early days of legendary 1990s night Smashing”, skrev Londons Time Out om Horse Meat Disco häromåret. Don´t miss!

Målgrupp Alla kön, 20 år och uppåt, Alla/mixat


Av J Von Apa - 25 april 2009 08:46

Vissa av youtubes filmer är skyddade så att man inte kan kopiera och lägga in klippen exempelvis i en blogg. Detta klipp är ett sådant. Jag tycker faktiskt att det kan vara värt att kolla in det. Ståpäls kallas det!


http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY&feature=related



Av J Von Apa - 25 april 2009 08:18

Nyvaken och ingen Drakulina sovandes här. En smak av kycklingkebab i käften och lagom bakis. Jag kom iaf hem relartivt tidigt. Det blev bara förfest med Raz och Youtube-terror och grannen med vän. Drakulina var också med  såklart. Jag tror att förfesten var tillräcklig för mig. Dessutom var jag rätt trött eftersom jag steg upp 05.45

Det kanske blir Sthlm ikväll, men man får se hur pigg man är framåt EM. 

Av J Von Apa - 24 april 2009 23:21

Jag har blivit bedd om att skriva om exceptionella anekdoter & historier från forntid. Jag kanske kan erbjuda ett enkelt: prüttt!!!11232

Av J Von Apa - 24 april 2009 18:23

Varför frågar inte bartendersarna (stavas det så?) mig efter leg längre? Jävla åsnor!

Av J Von Apa - 24 april 2009 18:20

Den där bilden var så WTF! Helt surrealistisk haha

Ovido - Quiz & Flashcards